Wednesday, March 7, 2012

Kiddo & Luibi & Family

Around 9.45pm.


Baru je kejap tadi mak ternampak kelibat Luibi dan Kiddo serta anak anak berjalan beriringi diluar sangkar. Mak kata dia ternampak bayangan seperti mereka berjalan seiringan. Pada mula nya aku ingat mak saja tipu. Mula nya juga aku ingat mak saja nak kacau aku berkebun dan main farmville. Tapi bila aku buka pintu ruang tamu saja ya betul kata mak. Anak anak hamster aku sedang main kejar kejar seronok kata mereka.


Puas aku kejar si anak anak Luibi dan Kiddo. Tapi sayang nya untuk malam ini Luibi dan Kiddo masih tak kelihatan. Dah puas mummy cari. Sedih. Tunggu saje la hari esok ada tak kelibat si tikus tikus nakal ini. Ia adalah beberapa tikus pusaka, antara tikus yang paling arwah embah sayang. Arghhh penat dah aku pikir kat mana entah depa ni. Abah dan mak cuma mampu gelak je. Aduyai.