Monday, September 17, 2012

Kakak

Sudah hampir 4 tahun lebih keseluruhan ini setiap kali aku buntu, dan kadang kala jiwa tak rasa tenang ada juga tahap hati merintih kesedihan pasti kakak yang aku cari. Terkadang kalau dulu ada arwah embah tempat renjis renjis air mata. Tapi berbeza kini dalam diam dan tanpa sedar kakak insan yang paling tabah mendengar bebelan ini. Kakak selalu membebel kalau aku degil dan tak reti serik soal kawan kawan. Kakak selalu nasihatkan disaat sedang buntu. 

Dari kakak belum kahwin, perut kempis sampai lah perut dia buncit dan keluar baby itu lah kakak yang aku ada. Kalau dulu zaman belajar kakak selalu nasihat dan membebel soal kawan kawan sebab kakak tak mahu aku terlalu mengalah. Walaupun kakak bukan kakak sedarah sedaging tapi keakraban kakak dan aku lebih dari itu.

Terima kasih kakak! Kakak untuk 4 tahun dulu dan kakak untuk selama nya. Amin.