Wednesday, March 21, 2018

Selamat Pulang CJ

Assalamualaikum

Hi, the last entry was on 2016 hehe tu masa anak aku masih seorang. Now on I have 2 kids. Bila view blog yang aku follow hat lain pun dah jarang update blog. Banyak kekangan nowdays. With a busy life, as a busy moms with two kids, Haih,

Banyak benda nak share tapi nanti kita slow slow keep on update. Even not sure masih ada ke tidak yang follow dan sudi membaca, but kita taip aje la untuk suka suka. Kalau ada senggang masa apa salah nya. Kot kalau terajin boleh dah rasa share parenting tips serba sedikit.

Kisah zaman free mum dah berakhir. Haha dah takde masa nak story mory kisah princess daydream dan labu labi nya. Entah takde la kot. Celik mata kau busy dengan anak, dengan housework, dengan customer ( as I am officially running online bussiness ot almost 4 year bebeh" how the time flies so fast. No wonder Im getting old now.

Nantilah aku share pasal anak anak, dulu rajin la aku type. Now dok busy pasal lagu Ping Fong Baby Shark kat anak anak, zaman Didi and Friends, Supwerwing Robocar Poli tu tahun lepas :') lepastu mood nak nulih di blog pun ke laut.

Haha by the way puas gak aku retry login. Urat dah banyak putus lepas bersalin. So jangan pelik password google blogger aku pun dh lupa. Password email shopping je aku hengat :') Teruk kau kerja perabih duit.

Sesikit minat lama datang. Mode nak ngedit video pun come back. Sorry makcik bawang jangan kecam den. Tahu lah aku tak setanding si cik epal, hanis zalikha dll dalam berblog so sapa nak baca keep follow di persilakan. Kalau tak suka kau scroll je laju laju. Life is too short dont bother with others, Bye.