Thursday, October 28, 2010

missing mylove, please come to mummy please!

Ternyata setelah dihitung dan bila di imbas kembali
memang terasa sayu je di hati ini
kali terakhir kami berjumpa bulan 7 lalu di center itu,
" Little Caliph Production"

dan itu juga bulan serta kali terakhir aku melihat budak itu
dia amat manja dan suka menyakat diri ini
dan malam ini bila hajat mahu men'delete gambar2 di FB
ternyata terpandang wajah si comel itu.

gelagat nye yang mencuit hati amat aku rindu.
rindu sekali. .

2 bulan sudah aku ada bertanyakan staff di taska itu
tapi malangnya dia berkata
" syifa dah xdatang dah sekulah since nurul quit "
aduhh punah nya rasa jiwa dan aku bertanya lagi 

" kak syitah, sekulah ade tak contact number ayah dia"
" tak delah nurul rasa nya ayah dia dapat kerja kat tempat lain kot"
" since nurul dah tak de syifa' pun tak mau datang sekulah lagi, ayah dia kata "

arghhh lagi sekali hati aku punah.
sememangnaya sewaktu praktikal dulu
QURRATUN AIN SYIFA"

memang tak lekang dari pandangan ku. 
bila lihat aku bersama si cumel lain mula lah dia menyakat
kami seperti ada chemistry.
walaupun perkenalan kami hanya 6 bulan tapi 
mengenali syifa' seakan sudah lama sejak azali.

sekarang bila aku dapat tahu dia hilang tanpa jejak
tanpa ayah dan ibunya meninggalkan apa2 contact number pada pihak sekulah
aku amat merindui dia. si cilik seakan paham maksud aku.
seakan kami sudah kenal lama.
seakan dia saja yang patut aku layani .

aku merindui dia. amat-amat menghargai. dan merindui.
melihat gambarnya saja sudah getus dihati ini tentang kerinduan . 
apateh lagi bila berjumpa.

juga aku harap 1 hari nanti.
tak kiralah bila masanya. 
aku harap aku dapat berjumpa lagi dengan si cilik ini
aku selalu berdoa moga diri ini diberi kesempatan bertemu dia lagi
aku tak pernah menyayangi seorang budak seperti ini
dan seriusly aku memang tak tahu bermain dengan si kecil molek

tapi since kami diperkenalkan seolah naluri keibuan meruntun senyum *** acehh
dia seperti mengubah aku . hoho 
tolonglah Ya Allah berilah kami kesempatan bertemu lagi.
kerana aku amat merindui anak ini .

anak kecil ini seperti anak ku sendiri.
my adopted kids . please come and see ur mummy syg ...~
mummy dah injured dengan kerinduan ni .
huhu .... 










ps to Encik Mon :
encik ..! sy amat merindui my adopted kids..
sedih sangat sbb kami terpisah . lagi sedih bila dia hilang tanpa jejak
nanti boleh tak encik teman sy pegi cari budak ini?
boleh kan?

sapa2 yang ade terjumpa i bg $$$.
so sila kan ..

....................