Monday, October 17, 2011

Kalau dah gemok

Semalam lepas kerja aku ajak housemate teman aku untuk cari girlfriend untuk Luigi.
Luigi kekasih baru yang aku ada. Bila balik kerja lihat dia kekusutan sume hilang. Betul kata lecturer aku dulu spesies sepert Luigi pengubat duka serta therapy otak. Aku tak kesal ambil Luigi sebagai asisstant baru untuk malam malam aku. Okay kembali pada cerita.


Selesai cuci mata belai belai Persian di Pet Shop, housemate ajak aku timbang berat badan dekat mesin ukur berat badan dan ketinggian.  Coppp! Sebelum tu aku nak beritau housemate aku kata berat badan dia turun. But ...


Berat badan aku naik. Naik 3 kilo. Serius tak tipu. 2 tahun lepas aku timbang berat badan aku slim masih 45 tapi semalam 48 kilo. Aku harap aku tak silap. Jari jari kaki dan tangan makin membulat. Tugas di ofis tak memerlukan aku berdiri sambil buat kerja bahkan duduk sahaja. Buat housemate tahniah anda berjaya :)