Tuesday, October 18, 2011

Hanya 5 pieces.

Bila aku lihat gambar gambar konvo haritu aku jadi rindu. Aku juga ada perasaan rindu untuk sambung pengajian. Aku rindu jadi seorang pelajar yang dahaga kan duit untuk beli buku aku rindu untuk taip surat excuse tak hadir kelas aku rindu nak copy MC kawan kawan untuk Lecturer. Aku rindu nak pegi karaoke main bowling guna student card. Sangat indah dan ada juga sengsara nya. Ini aku cerita untuk zaman Diploma aku semalam. 

Rindu terusik bila aku kembali terpandang potret konvo kelmarin. Sume nya buat aku rindu. Rindu yang subjektif.

Terima kasih kesudian menunggu. 


Step by step to step. . . . 



Searching search and searching ..!


First flower first and first
Sebab memang itu janji dia first flower untuk first convocation



Cukuplah 5 keping dahulu

Gambar gambar ni sangat berkesan untuk buat aku kembali jatuh cinta dengan dia sebenarnya. Sangat sangat dan sangat. Doakan kesudahan semua nya baik baik. Doa dari keluarga dan sahabat serta kawan kawan sentiasa mengiringi kebahagiaan ini.