Sunday, July 27, 2014

Kudrat 20 minit

Assalamualaikum, Selamat mengakhir bulan Ramadhan yang mulia 2014. Alhamdulilah masih panjang umur, Allah bagi kesempatan lagi untuk tapau pahala yang masih haus. Pemilihan baju raya untuk tahun ini super ringkas. Tak banyak bunyi, pilih kaler pun yang semudah mungkin untuk jumpa. Bukan kaler yang rare,

Jumpa saja terus grab tanpa banyak bunyi, tak cerewet macam raya sebelum ini. Hikmah ibu mengandung dan hikmah ada suami yang super sabar serta penyayang. Suami tak sampai hati tengok den yang super boyot yang hampir keseluruhan cuma ada kudrat 20 minit untuk bertahan bila keluar berjalan. Lebih dari itu kondisi tak mengizinkan.

Tema kaler purple untuk tahun 2014. Tahun ini kelainan nya sangat berbeza. Beraya dengan suami tercinta dan sekeluarga. Insyallah jika diberi keizinan tahun depan beraya bertiga dengan si kecil. Makin meriah plus berseri. Rindu arwah embah, ya masih rindu tapi tahun ini makin terubat. Moga Allah beri ketenangan untuk hati yang kian lama usang ini. Umur makin bertambah, moga Allah beri keberkatan dalam hidup.

Insyallah later captured gambar raya bersama keluarga. Besok beraya! Terasa lengkap raya tahun ini. =)