Monday, September 20, 2010

tak de tajuk kot

Kadang kala terasa otak semakin sempit
fikiran kabur ..
wahhh seksa dan sukar nya hidup menjadi penganggur
erm , terasa jugak hidup ini seakan "useless"
tunggu punye tunggu panggilan kerja 
tak jugak kunjung tiba.

huh. tepu terasa hidup macam ni
ada la beberapa interview yang dah aku pegi
tapi sume nye sepi je
aduhhh . kusut. kusut.
untuk futhering study for next step
aku rasa mau tukar kos
perit kot hidup macam ni 
kalau amik course pendidikan hanya boleh jadi cikgu kan?
so aku pikir mahu terjah course lain pula
tak mahu sebegitu specific.
kalau nak ikutkan hati kerja apa saja *** yg halal pun 
aku tak kesah.
tapi mak abah kesah pulak.

kesah lagi aku ni . duit allowance da la tak masuk
tunggu panggilan keje tensen bagai nak gila
tensen lagi menghadapi apa yang ada di sekeliling
bila mengganggur macam ni aku terkadang hilang arah tuju
apa nak jadi pada aku. mana matlamat hidup aku
pikir masa depan nak jadi apa-apa.
enuffff Nurul jangan nak banyak membebel.

baik keluar pegi cari keje lagi hari ni .
babai...~