Monday, January 31, 2011

ini HADIAH makan malam?

    Sejuk . Hujan renyai-renyai yang tidak berkesudahan itu sketsa untuk hari ini. Si malas ini hanya duduk mendiamkan diri saja di rumah. Asyik nya hidup berehat yang tak memanjang. Dari pagi hingga malam baru keluar mencari ketenangan melepas kerinduan sebentar. Pertemuan pada si Cinta Hati cukup terubat walau hanya sebentar. :) 
Perut kosong yang hanya di isi dengan jajan sepanjang hari cukup penuh muatan nya di kala malam.  Terima kasih sekali lagi untuk Si Dia..


    Malam ini pertemuan kami sedikit manis sekali. Supriseeee!!!! Oh Encik Cinta Hati faham kehendak ku. Yaa perempuan memang suka sama sekali dengan hadiah. Tak kisah lah hadiah tersebut murah atau mahal. Asalkan hadiah nama nya pasti terasa diri ini amat berharga. Bila saja hadiah di beri hati sudah meruntun bahagia dan terasa amat di hargai. Itu lah perempuan. Asyik kan menjadi perempuan? Sama seperti perempuan yang ini. 


    Saya suka hadiah. Amat suka. Bila hadiah yang dihadiah kan pada malam ini di pakai kan ke tangan . Ahhhh cairnya hati . Terkelu lidah. Beliau juga amat romantik rupa nya.  Haha ehh ape da . Ape hadiah yang En Mon beri pada malam ini? 







            Taraaaaaaaaaaaaaa!







      Ape pun a lot of tengkiu untuk Si Dia.
      " Saya teruja dan segan time awak suruh saya tutup mata tu sebenar nya"..
        I dapat 2 hadiah sekaligus dalam 1 set. Set jam juga gelang tangan.  Sweet dengan color yang sweet. Actually i ada rasa nak nangis sebab terharu. Sengal kan? Yess I am memang sengal. For our dinner and also this gift. Tengkiu. Tak lama lagi kita akan berjauhan balik kan? Ya untuk 11 hari dan i harap ia nya bukan untuk 11 abad lagi .......