Tuesday, January 18, 2011

kosong

Mungkin pelbagai masalah yang mendatang juga dugaan akan buat aku lebih rasa
percaya . oh itu nikmat hidup.
ade duka dan ada duka
adakala kita gembira adakala kita serabut dan kusut dengan sengsara

today,
aku gagal lagi
aku tak tahu kenapa aku gagal
tapi yang pasti aku tahu aku betul-betul rasa teruk
before this aku rasa amat tenang, selera makan
but tidak lagi sekarang

yang pasti aku rasa amat teruk sekarang
hingga buat aku tak lalu makan. tak nak makan
tak mau jumpa sesape, tak mau pikir ape-ape

tapi tak bagus la begitu
sebab aku perlu buat sume tu
perlu ke kelas. itu tanggungjawab
tapi aku tetap gagal

aku cuba bagitahu apa perkara sebenar pada mereka yang aku anggap mengerti
apa yang aku rasa 
tapi aku hanya mampu beritahu pada diri sendiri
itu saja

enufff...! 
apa yang aku rasa?
aku nak pergi dari sume orang
bukan lari dari masalah

sebab budak ini sudah kabur menilai apa yang terbaik
jadi aku rela menjadi single
single tanpa sesiapa tahu siapa sebenarnya, Si Budak Cengeng ini
yang pasti lagi
aku lemas . aku dah penat
penat dengan sume dugaan 
lemas dengan maksud yang di salah ertikan

.yang paling terbaik.
aku tak perlu kawan baik
sebab aku punya sume kawan aku yang benar-benar baik

buat si dia,
maafkan aku sebab buat masa ini aku tak mampu jadi yang terbaik
jika anda punya pilihan yang lain 
saya rela. awak boleh masih memilih

buat mak dan embah,
saya amat risau tentang dengan kesihatan kalian
nurul, akan cuba balik secepat mukin
amin Ya ALLAH jauhkan segala perkara buruk

buat Kak Fira,
anda seorang kakak yang amat baik
anda tahu rahsia hati saya
sile maafkan segala buli-bulian saya

buat diri SENDIRI,
sila ingat Nurul, kamu punye terlalu banyak tanggungjawab
buat apa yang terbaik untuk sume orang
tak kisah la ramai orang tidak menghiraukan apa yang anda korbankan

perjalanan masih jauh.....
 walau hari-hari terasa makin kosong ..