Monday, August 8, 2011

Berakhirnya 11 Hari

Pasti aku merindui 11 hari yang lalu sudah. Gonna miss the moment and gonna gonna miss you Miss Tashya. Rezeki berpijak nyata setelah 11 hari sekian sudah. Alhamdulilah.
Banyak jugak ilmu yang aku sedut tapi meresap nya tak tau la kan, kan, Insyallah aku praktikkan nanti.. Cakap banyak pun tak guna sebab aku tak reti nak gambarkan betapa hebat nya 11 hari aku yang lepas. Aku dapat kawan yang baik, instructor yang baik dan cantik, apalagi? Classmate yang kacak dan jelita. Tapi classmate yang jahat pon ade jugaklaa. Opsss ade ke? Haha entah.

Apa pun kesudahan training 11 hari aku tu memang sangat menggairahkan jiwa raga. Aku belajar menjadi budak train, budak baju kurung kembali dan budak yang berguna. Aku dah mula sayang korang weh.!  Miss Tashya? yang aku maksudkan instructor aku tu aku turut akan merindui ketegasan dia, kekusutan dia *kalau dia baca mesti dia kata " otak kau"*. ^^

Terima kasih kawan kawan yang banyak menjadi kawan aku sepanjang 11 hari lepas. Meh nak sebut 1,1 Errrr .. Leha, Liana, Dayah, Su comel, kenapa su? Okai abaikan then Kam, Zieha, Efaa, Norish, Affin, Channu, Jern, Dinna, Helmi, Ezani, Ket, Zul and Haadiy.

Training 11 hari lepas dekat TMTC atau TM Training Center Jalan Semarak cukup mengenalkan aku dengan macam macam ragam. Pak cik dan Makcik guard yang penuh dengan gaya peramah adalah salah 1 sebab buat aku rasa jatuh cinta walaupun kondisi bau kapet perap dalam kelas adakala nya takpa aku betah. Sebab aku dah mula jatuh cinta dengan telatah kalian. Besok bermula tugas aku sebagai minah ofis. Tunggu je la. Kat bawah ni sume gambar tadi iaitu hari terakhir. Ada gambar lain nanti la aku interprame.

Kenapa aku rasa kain Miss macam labuh je?
Miss Tashya bersama jejaka jejaka comel. Comel ke? Ermmmm pikir dulu.

Depan pintu pagar TMTC, Semarak
Gonna miss this moment
To Hadi : Kalau kau rindu kami kau boleh tengok la ni. Kalau kau rindu laa

In class and last class 

Waiting to Pakcik Teksi pick up us
Rerasa after thiss ade chance tak nak jadi TeksiMate Miss lagi?


Gonna Miss our moment Miss
Thanks a lot untuk 11 hari ni
Sob .. Sob .. Sobb..
.Sedih la pulak ... Agagagagagaga.