Friday, August 5, 2011

Terima kasih Tuhan

Hari ni merupakan hari terakhir untuk assesment sebelum aku hit floor menjalankan tugas kepada TM. Firstly aku tahu tadi sebenarnya performance aku sedikit teruk tak seperti yang dirancang. Aku nervous gugup sume ade. Actually assesment terakhir ni adalah roleplay untuk melayakkan aku mendapat pekerjaan ini selepas training 10 hari yang lepas.

Percentage untuk lulus adalah 80% keatas. Below 80% dikira fatal atau gagal. Susah sebenarnya. Tapi berkat doa dan restu dari abah, mak dan embah alhamdulilah aku berjaya. Even markah aku sipi sipi je. Terima kasih jugak untuk trainer kesayangan aku Miss Tashya sebab dia bagi aku peluang dan harapan untuk mula coba bertapak. Insyallah aku tak sia sia kan peluang yang diberi. Lepas je assesment tadi aku terus sms mak untuk beritahu aku pass.

Good Luck kawan kawan,
Aku doakan korang berjaya sebab aku dah mula sayangkan korang sume. Thank you jugak untuk kawan kawan yang banyak membantu. Next week kita jumpa dekat floor ;)