Tuesday, February 1, 2011

kerana itu saya begini

    Abah cuma ada sorang anak saja. Anak abah amat dasat degil nya. Semua orang tahu itu. Kerana anak abah memang macam abah. Ganas.. Oppss ! Kasar.. Panas baran .. Suke sound orang tapi anak abah juga amat penyayang, baik hati sama macam abah. Hari ini destinasi pulang bertemu abah. Bukan abah saja tapi mak embah juga. Oh rindu nya sama abah!
bukan abah  saja ya. 




   Seperti budak ini juga hanya punya sorang abah sorang emak dan 1 keluarga yang amat bahagia. Mungkin ini genap sebulan mak jatuh sakit. Kejap lagi anak abah akan pulang ke pangkuan mereka. 
Untuk kembali memikul tanggungjawab menjaga emak membantu abah. Oh Tuhan ! tolong lah buat segala nya kembali okay. (: 

   Abah juga pasti rindu senyuman emak yang menawan, gurauan emak yang tak habis-habisan. Bukan abah saja malahan saya juga. Diri ini merayu sesiapa yang buat emak sakit tolong lah berhenti menyakiti emak dan abah. Saya hanya ada mereka iaitu 1 abah dan 1 emak. Mak dan abah tak pernah cuba untuk menyakiti hati mereka. Jangan lah buat emak sakit menderita. Saya terlalu rindu keluarga bahagia ini. 

   Tutup segala hubungan di alam internet selama 5 hari. Mahu beri perhatian pada abah dan emak. Jadi sila jangan rindu budak ini ! (:


Selamat Tahun baru Cina !