Thursday, February 3, 2011

kurang pasti tajuk ini

    . Don't ask me to delete it if u unlike.
       
     Terus terang aku kata kan . Begitu susah nak mencari orang yang senang dan menyukai orang-orang yang tengah susah. Oh rumit nya hidup. Biar pun itu adalah keluarga sendiri tidak semestinya mereka akan betul-betul 1 keluarga jika ada di kalangan mereka orang yang sedang susah. Am i'm wrong? 
    
       To these bullshit family what I want to say. If u wanna send some santau or bullshit thing to my famili yess sila kan. My famili mak abah sedang menderita sekarang dan persilakan juga if u wanna said a bad impression and hasut embah juga . Yessss sila . sila and sila kan. Tapi ingatlah balasan dari Allah akan menanti. Hey bitch and also your husband . Mak meracau mak terpekik terlolong, suara mak jadi lain mak juga sering meracau guna bahasa yang kami tak fahami. Bawa emak ke klinik sudah ke hospital sudah and the result doktor kate mak tak sakit. Abah and me sedang tahu ini angkara siapa. And yesterday doktor terpaksa refer mak to Specialised Psiaktri Hospital and now nak kata mak depression pula.

     Cukup lah and thanks you. Embah sedang menjauh. Yaaaa memang kami sedang susah ade juga certain yang sudah pulaukan kan kami. Kamu pak cik dan mak cik sudah puas?
Hanya kerana takut kan harta embah habis untuk kami kerana kami baik dengan embah. Harta embah adalah embah punya dan kami punya sendiri. 



    Abah tak pernah ajar saya menjadi sorang yang biadab. Mak juga sudah tatang untuk berbuat baik dengan orang. Tapi apa yang saya dapat? Now emak sedang sakit satu family sedang susah. Apa yang lagi susah tiada spesifik ubat untuk emak. Memang saya rasa mahu carut carut lagi di sini. Baik lah kerana kami terlalu baik dengan embah kamu 1 famili hantar pada kami sakit yang bukan-bukan . Oh man! ini lah orang melayu. 

    Is'it enuf for u man? and also u bitch?