Sunday, February 27, 2011

Treasure Hunt Sempit

  Hari tu eh tak last wednedsay 15 Februari hari tu ada Treasure Hunt under mentoring activity ( one of our SCD **Student Career Development subject ) benda ni wajib okeh. Wajib! maka dengan penuh kewajipan aku dll kene pegi la. Espcially budak-budak yang intake plus batch yang sama dengan aku. Hari tu jugak ada FBMP day/event. Memang 1 hari tak de kelas. Segala event bagai bagi meraikan fakulti kiteorg. FBMP? Faculty Business Management and Professional Studies. 

  Hari tu ada macam-macam. Ada main jual buka-buka booth ade yg open rumah hantu. Seriusly aku benci hantu. Haha. Siap ada babak kejar mengejar time promosi hantu tu. But untuk mentor kiteorang boleh plak dia nak main Treasure Hunt pepetang. Tak pelah kewajipan aku turutkan walo hati meronta tak nak pegi.

  1 group 5 orang tapi group kami just aku berdua dengan Mazni jerk. Mana yang lain? entah la yang lain aku tak tahu . Tapi aku tahu 3 orang yang lain dalam group kami adalah lelaki. So bila dah habis main baru depa nak datang. Aku buat tak tahu jerk malas layang. Kuang .. kuang ...! Tulah sape soh ngelat tak nak join. 

Bebekalkan 2 otak yang genius kami dapat la no? aha saguhati jerk la. Tapi puas hati la beza markah kami 2 markah je dari no 3 . So group kami no 4 lah kan? Start pukul 4 lebih dalam pukul 5 dah habis kot. Best sebab hadiah kami balun 2 orang je. Haha so kalah pun tak pelah kot.






 TQ Mazni sebab kita kalah . hoho!



Dorang dapat no bape erk????~ **dengki .

Okay itu saja . Byeeeeeeeee...~