Sunday, February 27, 2011

tak baik mengeluh

 Final exam around the corner da. Begining on 7 march ended 15 march. Diam tak diam dah final dah kan. Too fast. Untuk 4 bulan pertama dalam sem 1 ni still lagi blurrr! Tapi tak lah blurr sangat. Tapi memang aku rasa everything gonna be fast okeh. Wauu!

Tak sabar nak tunggu cepat-cepat habis belajar. Tapi cane nak cepat habis kalau belajar pun banyal main-main. Oh nurul ! memang pemalas kan? Abah faham nawaitu utama anak dia dan abah mak juga faham anak apa yang anak mereka buat. Aku harap aku tak temui ape ape kekecewaan untuk first sem ni even aku belum dapat lagi adapt dengan enviroment espcially financial yang tak menentu. Loan kene reject aku sedang redha. :)

Aku harap aku dah ada kesedaran yang tinggi untuk hadapi final exam ni. Tapi sebenarnya kesedaran yang ada belum cukup tinggi . Masih main-main, masih banyak tidor. Haishhh Nurul bila la nak bertaubat nih .