Wednesday, July 20, 2011

Alhamdulilah

Secara official nya  aku nak beritahu aku diterima menjadi salah seorang staff dekat TM major untuk UNIFI Department. Alhamdulilah Allah permudah kan jalan untuk aku terus bernafas. Erm pagi tadi aku keluar dari rumah berbekalkan sedikit restu dari suami. *Woahhh* gelabah la kau minah. Pembetulan bukan dari suami tapi dari kekasih hati. Ade la berbekal sikit restu tu walopon aku mengamuk sebab dia tak dan nak amik cuti untuk teman aku.

Okay bukan restu dia la sangat pon tapi restu terbesar dari mak abah dan embah. Interview di pagi hari quite so great. Aku terhibur dengan interview tu. Interviewer mereka sangat sempoi ye kawan-kawan. What else? 1 malam aku prektis cakap omputeh dalam bilik. Dalam area pukul 1 cenggitu done for interview straight balik rumah. Petang lepas asar baru je nak tidur TM call bagitau aku diterima. Woahhhh aku tak tau apa perasaan hebat aku rasa time tu. Sebab sebenarnya aku memang sangat eksaited nak nak kaki internet macam aku memang rasa tertarik la bila dapat kerja dengan company internet terbesar. 



Gelabah kan bunyi nye? Aku pun rasa entah pape entah. Heh.

Alhamdulilah alhamdulilah and alhamdulilah.
Terima Kasih Ya Tuhan.