Tuesday, July 26, 2011

Jakun

Currently aku menaip dari dalam kelas. Condition yang bagus yang enak yang selesa. Kawan kawan yang happening serta gojes instructor mengiringi perjalanan hari hari dalam  training. Even banyak gila perkara melanda walhal aku makin benci menanggap tuan rumah sewa yang lama adalah seteruk teruk insan serta penghuni nya.

Erm eksaited nak cerita untuk 11 hari training menjadi TM Unifi Centre (TMUC) sangat seronok. Dan aku harap seronok ini berkekalan. Apa cerita MSU ya? Aku rindu MSU tapi hati masih berbelah bagi. Abah kata aku kena ada pendirian yang teguh. Mungkin cantas segala yang menghalang itu jika perlu.

Selasa hari ini hari kedua, sedikit penat tapi juga sedikit bahagia. Memandangkan aku terputus bekalan internet dirumah sewa jadi rindu dendam untuk menaip aku lepas kan dekat kelas. Kelas UNIFI duduk didepan PC tak sah la kalau takde internet. Kikiki.
Dekat dalam kelas TM block lama sosial so aku puasa FB ;)