Thursday, July 14, 2011

sedar sedar angan

Situasi dimana aku sangat stuck berkerjaya. Berkerjaya yang aku maksud kan aktif berfikir. Mana tak nya aku rasa ada la dalam 2, 3 hari kelas yang aku tak masuk last week dan 1 hari punya kelas untuk this week. Mengakibatkan aku sangat sangat bersituasi dengan kertas mc dan buku. Aku rasa macam baru je sikit kelas tak masuk tapi dah buat semua nya jadi tunggang langgang. Mana tak nye ade test (+) assignment mengejut. Moral of the story : Jangan ponteng kelas. Rugi rugi.

Selain itu untuk kali yang ke berapa entah LOAN PTPTN aku kene reject. Aku tak tahu apa lagi masalah yang tak kene dengan Management tempat aku mengaji sekarang. Dan aku pun tak tahu sampai bila kena tunggu. Aku re-appy MARA. Tapi sekadar apply sebab aku tak expect too much untuk dapat. Ade rezeki ade la. Akibat nya abah as a Gabenor beso sentiasa dalam mode stand by. Pernah sekali bila aku tengah berduit aku selalu terbayang muka abah aku as a Gabenor dekat wang kertas tersebut. Banyak kejutan sepanjang tahun ni.

Apa lagi kejutan selepas ni?