Wednesday, July 27, 2011

Kisah Budak Rumah

Aku berprasangka ada seseorang yang mengapi kan yang memutar belitkan cerita memfitnah aku perempuan itu beritahu itu ini pada kau menidak nidak kau mecela aku yang bukan bukan. Hanya kerana akutakmahu tolong dia. Perempuan tudung litup itu beritahu macam macam. Aku rasa dia yang jahat. Sepertimana yang aku faham dia di beritahu oleh seseorang juga yang bertudung litup bahawa aku ini memburukkan burukkan kawan sendiri *she* aku dituduh seperti aku ini seorang yang terlalu jahat.

Kau tulis dekat wall fb selepas aku minta penjelasan kau. Kau maki aku kau keluarkan ayat ayat hina. Tak baik lah kau buat kawan kau macam ni. Sekurangnya kalau kau tak anggap aku kawan kau. Sebagai perempuan malu lah sikit kau mencarut kau sebut kemaluan perempuan kemaluan sendiri kau mencarut itu ini tak malu? Aku tak tahu kalau statement yang kau tuju tu benar kau mahu lakukan. Kau kata kau mahu tampar perempuan ini kan. Ya aku tunggu.

Aku tak salah dan aku tak takut. Sebagai insan aku hanya tersenyum lihat gelagat anjing anjing baik berlitup atau berpura pura bagus. Aku baca status kau dekat Facebook dan aku ngerti segalanya. Kalau dah memang jalang si jalang lah.

Cukup lah cukuplah cukuplah.