Wednesday, March 2, 2011

love to say love

  Again i'm in love . OH ! God . What for this kind of love? Exactly such Luna Maya said in her song. Haha hey Naughty Girl ! Pssst please behave. Always try to control try and try finally rerase berjaya tak? Dunno how can i tell the truth about this particular part. Anyone else which know about my dangerous condition?

 Hopefully this particular dangerous syndrome part not continues until me myself don't know how to stop it. Oh Nurul. Stop la cakap berbelit dah. Love to thing make me smile. Bahagia nya hidup. Mybe fun and love with mysubject. Excited to finish my first semester, final exam wahh ! but still not realize in self well prepared. Just smile. Other classmate busy study group progression and me? Yes and i just do it and a bit revision with slowly progression. again i'm smiling. What to do? Huh . What else?

Surfing my crazy addicted still in my spirit . OH damn ! Sedar lah diri sikit nak final exam ni woi.  Still love in my addicting life. If a long time ago i'm addicted one with coke vanilla but now vanila coke not impressed anything not like Facebooking and Window Shopping just surf it. Again i'm started fall in love. What else?

Arghh ! Addicted feel to missing and really miss somebody. Not really somebody actually but few body. Ahah ! yes i am. Wherever i have still remember i have them. Again i'm falling in love rite? Everyday meet and together still feel like oh i'm stuck! in yours. Not yet lah ! Teeet! What is it? Yes gonna be yours. Haha. But i'm not. Cannot okeh ! Killer Statement Nurul. Istigfar bebanyak. Apeda. If u my yours don't be misunderstood okay. . :)

Parokkk dah budak nih. Hey come on la berani berkata benar mak kata. No tak cukup yakin lagi. You make me soooooooo ? Sooo what ? So headache , guilty standing in yours.  Again what will happen?   



di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu

bila esok hari datang lagi
ku coba hadapi semua ini
meski tanpamu oooh meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini
ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya