Sunday, April 24, 2011

Aizat Live with Hujan, at MSU

Rabu lepas 20 April Aizat Amdan serta Band Hujan datang MSU. Bagi sesapa yang tak tahu ape MSU tu, tu tempat mengaji aku Management & Science University dekat Shah Alam seksyen 13. Sebab beforre this ada yang dok tanya aku MSU tu apa kan? 

Baiklahh so far event tu best je. Bila ada Aizat aku sokong je. Tapi macam macam hal lah kan yang tak syok nya bila lecturer perempuan guna kuasa beto dok menggedik serabai aih. Malas nak tambah dosa. 

Event start dalam pukul 6 jugak la pukul 7 habis. Aizat perform setengah jam Hujan perform setengah jam lepas tu siap siap bentang sejadah semayang magrib. Dalam mulut mulut busuk kata event start pukul 4 bagai. Aku datang awal siap kena halau dengan guard tuh. Takpe pengalaman. Kelas tak nak datang awal plak kan. Terhegeh. 

Antara lagu Aizat bawak Years from now, Emotion, Sg Lui dan ada lagi. Actually ni program sponsor dari TV9 untuk Ekspresi Remaja macam macam aktiviti ada macam catwalk * betul ke aku spell?* Ada Battle of the Band judges by Noh Hujan and last sekali petang tu perform by Aizat and Hujan dengan tiket RM5 yang MSU charges. 
Memula setting setting dulu ... 







Lepas tu interprame tuan tanah pulak. Haha nak jugak....



Sesape yang tak kenal MSU boleh google. Tak nak sudah . Ni MSU. 


Yang ni ape pulak??? Oppssss..


Terlebih sudah

Sedikit komen, ceh ingat Adlin Aman Ramli sorang je ke nak jadi pengkritik? Haha okay komen aku so far sume nye okay, crowd pun crowd tapi sound system macam ada yang kurang. Rasa macam tak dengar sangat so tak dapat lah nak amik feel mana masa lagu emotion tu. TV9 aku tunggu kau show dekat TV okay.