Tuesday, April 19, 2011

Good Weekend

Weekend lepas memang pack dengan event yang berfaedah. Terima kasih untuk cinta hati dan sahabat handai untuk wekeend yang bermaksud. Sangat meriah dan sangat seronok. Terasa macam usia remaja terkembali. Wahhh !

Sabtu 16 April 2011,
Kelmarin nya saya janji dengan Encik Mon nak support dia main futsal untuk sabtu itu. Ewah ewah pompom girl lahh konon. Beliau ada main futsal inter batch bersama MAS seawal 8 pagi sabtu itu. Haha kengkonon juga nak keluar rumah sewala 8 pagi tu straight pergi Platinum Sport Planet. Oh tapi apa kan daya nyah . Saya tak terbangun pukul 8 pagi. Kesian beliau janji tinggal janji. Tapiiiii ! Saya tetap pergi juga melihat beliau kalah dalam competition itu. So bermakna saya tetap hadir bagi kata semangat untuk orang yang kalah okay. 

Tapi saya pergi dengan Cik Anisah. Even lambat kita tetap pegi kan Chah? Haha
Oleh kerana mereka kalah jadi tak sampai ke petang lah main futsal tu. Dalam pukul 12 kami sampai then dalam 1 lebih saya dengan Anisah layan Subang Parade kejap cari aksesori kaki. Sempat tu weh ... 

Apalagi? Event untuk Ahad akan bersambung ;)