Wednesday, April 20, 2011

Great Weekend

Weekend bersambung dengan aktiviti yang terus menarik. Amat menarik.Untuk


17 April 2011, Ahad 
Destinasi di teruskan pada pagi hari. Around pukul 9 pagi saya dan Encik Mon bertolak dari Subang menuju ke Felda Sg Klah, Trolak untuk kenduri kahwin kakak kepada kawan Encik Mon. Plan asal pada ahad hari tu nak pergi mandi air terjun ke apa dengan Kak Fira tapi tak jadi. Sebab tengok cuaca macam asyik mendung je kan semendung hati saya. Ewah ! 

So saya dengan rasa gedik dan tak malu tak kira apa memang nak ikut jugak Encik Mon. Beliau yang pada awalnya plan nak pergi dengan memember beliau batal kan untuk pergi bersama saya. Kesiannn beliau tapi untuk kekasih hati beliau saya tahu dia tiada alasan. 

Oh terharu kejap...!

Lagipun kami dah lama tak spent masa bersama untuk weekend. Senang cerita dah beberapa bulan ni bila time weekend kami akan berpisah seakan bercerai. Sebab haruslah saya akan pulang ke Johor bersama family dan beliau setia di Subang untuk buat OT. See see ... 
Ini lah alasan kukuh kenapa saya bersama beliau Sabtu dan Ahad lepas. Macam pergi berbulan madu rasa nya berjalan jauh time tu. Haha. 

Kesian juga saya lihat beliau, tak dapat bersama rakan yang lain mandi manda di Hot Spring bersama, konvoi bersama sebab saya nak ikut. Tapi apakan daya dia ada kekasih cengeng merindui masa berpacaran pada weekend hari. Wahhh! Haha. Siyess makin dekat aku duduk Shah Alam dekat dengan dia makin jarang kami bersama weekend. Bersama maksud dating bukan maksud lain ..

Ape pun trip to Perak to so amazing kawan kawan. Dengan 8 biji kete berbelas bikers. Korang memang superb. Aku doa rezeki korang melimpah ruah so bole nanti bawak superbike pulak. Aku dengan muka yang tak reti malu or tak tahu segan yang macam mozek (bukan nama sebenar) maksudkan tu memang aku. Nyehehe ataupun kata dasar tontoi time kat court futsal tu " Karem pun nak privasi dengan kawan kawan jugak"Kalau yang macam tu memang aku tak tahu malu. Nanti dah ada bini korang faham lah. Haha. So memamng tak rugi korang single mingle skank. Sebab bagi aku sendiri macam  leceh sebab ada girlfriend. Haishh rumit la malas nak explain. Sebab aku tahu half of life aku memang hanya di kelilingi oleh Encik Mon. Aku kekasih gila yang nak bersama 25 jam kalau boleh. . Nyehehe....


Okay sambung citer, selepas pegi kenduri kahwin dekat Trolak tu kami singgah umah Toad's nak lawat dia sebab dia eksiden. Apapun saya doakan Toad cepat sembuh. Apalagi? Dalam pukul 4 lebih kot kami sume gerak balik KL tapi! Sampai je KL saya dan Encik Mon singgah Tropicana Hospital pulak nak lawat Alif sakit appendik pecah. 


Itu saja. Kbai.









Timun aku grab pic ko :)
Halal eh. Hehe