Friday, June 11, 2010

Ayam Penyet Kota Damansara

Okay Nanad and Me sampai dah pon kat KD ni. Welcome to my house and also welcome to KD nanad. I'm happy now I have u tu teman2 gadoh. Haha really.. Memang kami bergadoh dan pergadohan ini melonjak hingga ke pukul 4 AM adekala nya. Bongek Nad ni, ade je yang tak kene ngan aku. Saba je lah. Hahaha .. Okay tak nak dah citer pasal Nad bosan.

Ape aktiviti kami sepanjang 5 hari tu? Kami berdua memang bertungkus lumus siapkan Business Plan kami. Segala bagai rintangan kami hadapi. Rintangan yang paling getir adalah ancaman dari bunyian2 perut lapar. Aduhh... Aku dah janji ngan Nad nak masak yang best2 tapi itu pun tak kesampaian. So kami pi makan je kat mana2 yang terasa nak makan dek anak tekak hati ni.

Time : 3.00 ala2 4.00 PM
Location : Seksyen 6, Kota Damansara. ( Aku bantai je Seksyen ni)
In Charge : Cik Jelita and Nadya Rabbani ( Raihan sebenarnye)




Okay nak promote sikit, ayam penyet die memamng best. But lagi best kalo orang belanje. Hahaha Nanad belanje so sedap la kot rase nye. Tp memamng best la untuk lunch. Sgak berbaloi daripada makan MC'D, PIZZA or KFC. Sebab menu die nasi+ayam penyet+sambal and kalo nak tahu lagi p rase sendiri. Air plak die bagi gelas besar dan sedap. Tak rugi kalo korang try ayam penyet ni.




Haha Nad kemain agi .. Lapa sangat erk ..



Time ni dah nak abis separuh dah kiteorang makan, baru teringat nak snap2..



Aku support ayam penyet ni lagi 1 sebab die masakan orang Jawa. Haha kaum aku lah tu kan. Ngaku je sebab terkadang I'm proud to be Javanese. Reality lah tu. So kalo makanan yang berunsur ke jawaan ni boleh la meresap dalam anak tekak ni. Sebab aku kurang berminat dengan lauk pauk yang berwarna merah2 macam ayam masak merah, sambal merah etc.

Haaa ade lagi paling gempak, lepas je abis makan Nad ajak aku pi beli pil perancang. Athoii Nad buat pasal. Aku suggest soh beli pil perancang kat klinik sebelah Kedai Ayam Penyet ni je. Nak tahu seterudnye? Okay kite tunggu, aku nak citer gak pasal Nad nak beli Pil Perancang ni.