Monday, June 28, 2010

ITU, INI nak rosak !

Okeh kat sini aku nak btw sikit
perkara yang buat aku menyampah time aku mmg amat2 memerlukan Si Lappy aku ni, time ni jugak la die nak wat hal nak masuk klinik.. Baru je tadi aku hantar C Pavi aku g klinik. (pavi name latop aku). So dengan keterpaksaan hati aku terpaksa anta C Pavi ni g klinik. Doktor cakap mungkin dalam 2-5 hari C pavi memerlukan pembaikpulihan. Saba jelahhh. Tak lama lagi nak kene terminate or hold contract P1 tu, so mase untuk aku berinternet da kuarng la camni.

DAh la aku banyak bende nak post and citer kat blog ni. Ni pun aku terpaksa on9 kat CC. Athooiii kebetulan pas anta C Pavi tadi kat klinik aku ternampak Arabic Cafe yang eksklusif ni so dengan terliur nye aku wajib nyinggah. Rase nak balik umah tu tak de lagi sebab C Pavi tengah berjauhan dari aku skank. Banyak gak la event yang attend sepanjang hujung minngu ni. Thats mean aku terpaksa tangguh2 kan la segala post yang gembira bak rak bagai tu.

Nak2 aku dapat bende baru kan so aku wajib kene update kat cni. BUkan nak menunjuk2 tapi bg menandakan aku bahagia di kelilingi bende2 ni.

1. LUMIX?
2. Ade orang yang sambut kan suprise BIRTHDAY aku?
3. ENGLAND vs GERMANY?
4. Berakhirnya hari aku di gelar TEACHER NURUL?

Tu lahhh antara post2 yang dah basi dan akan aku ke utara kan nanti. Kalo ase yang cakap dah basi or lapuk .. Ahhh ade aku kesah? Bia la.. Yang penting ape yang aku nak post untuk PENDING post ni akan terlaksana. Just wait for kemunculan sekembali nye Si Pavi tu nanti. Ape pn aku amat bahagia sekarang even football seasons amat sukar bagi aku adekala nye.

Oleh kerana C pavi buat hal so skank ni aku tengah menaip entry ni dekat Arabic Cafe area Sunway Giza. CC ni best gak. Tapi mungkin aku yang tak biase on9 kat CC kan membuatkan tangan aku lenguh menaip dan bahu aku letih mencoret.

Selain tu aku juga nak btaw tak lama lagi aku akan meninggalkan Bumi Kota Damansara ni lebih kurang 7 Julai ni. Aku tahu ade yang suka dan tak suka dengan kepulangan aku ke Kampung halaman yang tercinta ni. But ske ke tak korang kene la terima. Aku tak kira yang penting duit aku misti masyukk time kat Kg nanti. Abah ngan mak jangan nak skip2 duit belanje Nurul ehh. Kalo tak mau pulang KL kembali. Ade job yang menanti di sini.!! TU je ..