Sunday, June 13, 2010

Kenduri Kahwin Rubi,kwn Karem



Jam menunjukkan tepat pukul 5 tapi mata masih belum mau tido. Arghhh apekah? Aceh abaikan saja. Dalam kotak pikiran apakah? Okay jangan banyak songeh nurul. Just kepada sesape yang tertunggu2 gambar di majlis perkahwinan Rubi.Rabiatul Adawiyah tadi bole la follow2.

Hehe aku tak kenal sepatah pun pasangan Raja Sehari ni. Tapi aku datang menghadiri majlis ni di atas pelawaan Karim aka Sunio aka Botak. Entah pape la yang korang nak panggil. Ahh abaikan sambung semula.

Sedikit coretan aku dapat taw Rubi @ pengantin pompuan nya ni member Si Karim ni time kat MRSM Muadzam Shah dulu. Di khabarkan pengantin lelaki adalah lecturer ni menurut Pian la kot klo tak silap.. Wahh Pian ke maen lagi. Untung pengantin pompuan. Ape2 pun tahniah.

Pic ni time mule2 kami baru sampai. Haa nak citer sikit. Aku, Sygku Karem, Pian dan juga Low 1 kete. Dalam kol 1 lebih kami amik depa kat Setiwangsa *klo tak silap. Pian la kalut tak sabar2 nak pegi. Saba Pian.. saba.. Haha Pian jangan marah kami lambat.. Pape pun sampai gak kan ... Kalo Pian bace la.



Time ni baru je sampai. Karem janji dengan Beck nak gi sama. Tapi Beck sampai dulu. Tak tahan lapa katanya.


Sampai2 je kami terus makan... Memang amat lapa time tu kebetulan da tiba time lunch kan. Kami tunggu pengantin perempuan tak sampai2 dari Kelantan. Jao tu..



Ni sume muke2 lapa. Aku je tak.. Tak berapa lapa.








Okay pengantin sampai dah. Aku tengok cun je pengantin pompuan ni. Nampak ayu dan lemah lembut.





Silat2 pun ade. Tapi kalo nak taw Sani busy shoot gambar adik pengantin.. Hahaha wat kontroversi sikit.



Ape motif gambar ni erk .. Huuhu.. Ni la die orang yang invite aku. Thx Encik Mon.



Pian kate : aku tak rela, benci.. benci.. benci.. Haha. Pian kata sikit jee aku yang lebih2. Tapi tu lah Pian.





Saba Pian Saba... Haha aku tak taw citer sebenar aku ikut je budak2 ni tenteram kan die. Mak aihhh~










Pasni tunggu turn Low plak. Aku tak taw korang panggil die name ape. But En Mon panggil die Low, aku ikut je. Di antara mereka2 ni aku cam kenal Low dulu. Pape pon Low keje rajin2 nanti boleh beli cincin kawen. Cincin je dulu. Huhu..






Lagi...



Okay nak balik dah.. Welcome. Huhu...