Sunday, June 6, 2010

teacher sayang sume!!

Aku bersyukur untuk minggu ni dalam keadaan yang kurang cht, sakit2 aku berkesempatan pergi gak 2nd sports untuk sekula aku. Di temani Hanis Ismail aka Karem encik driver aku. Kebetulan die cuti sabtu tu. Kalo die xde maka nya aku memang xpegi la kot sports tu sebab aku da xde kudrat dan kemampuan sangat nak drive jauh2 sekarang. Pagi tu otw nak g pon kami sesat.

Date : 5 June 2010
Time : 8.30 am - 12 pm
Location: Little Caliphs Setia Alam, Shah Alam.

Ni ade gambar captured by encik driver. Jom nak share ckit. :



budak2 ni nampak kiut je .. suke aku tengok keletah depa.. kadang2 terasa sayang dan rugi aku stop kenal budak2 ni .. haha ok2 out of topic daa
lagi 1 nak cite depa ni memang degil2 dan banyak cakap.. kadang aku pon x larat nk layan depa berbual



walopon ramai yang tak datang untuk sport ni sebab ade yang dah plan nak gi Jerman la balik kampung la tapi ibu bapa yang ada dan budak2 yang tinggal tu mampu menggamatkan acara sport tu.. rugi la kepada sesapa yang tak datang even location die memang jao la.. kat Setia Alam sempadan Meru..



time ni before start performance n game .. bz2 nak pakai kan costume and make up2...



penat tapi meriah ... siap A&W datang...
nak citer Little Caliph Setia Alam ni memang besar dan tak kurang hebatnya. Aku nampak kat area situ selang sebaris or tetiap baris mesti ade sekula Tadika tapi memang hebat sekulah tu .. besar dan pelajar nye tak kurang hebat dan ramai.



bukan setakat student .. teacher nye pun semangat ..




menang kalah sume dapat hadiah ... sebab ade 40 medal pihak penganjur provide. Student sekulah aku ade 20 lebih je studentnye.. so kompem2 la sorang dapat 2 medal .. haha seronok kan kalah menang dapat hadiah .. tapi aku pon tak taw napa budak2 ni cam xde perasaan je time amik hadiah tu . Mungkin tu lah yang di katakan budak..





time mr bear ni menari nampak kiut je dengan perot die yang muncit tu.. tapi memang letey la keje jadi masckot tu .. die pakai kejap2 je maskot tu .. siap ngadu lagi panas katanya dah tak tahan .. haha



ada 1 part tu time dengan staff A&W teachers2 pon kene menari tapi aku je yang excited lebih .. yang len2 biase je .. tibe Mr Bear tarik aku menari same.. haha nak tergelak aku terkejut time die tarik tangan aku dengan selamba ajak menari . Yang mujur nye time tu nasib baik En Karem aku ilek je..



yang pakai baju blue black tu supervisor aku .. haha klo ade sesape yg terbaca post sebelum ni.. tu lahh orang nya.


yang paling aku tak sangka.. En Karem ni ciap dapat member lagi, boleh die layan borak gan budak ni .. time aku nak tangkap gambar depa ni budak ni cakap camni " ehh mane blh tangkap gambar lebih dari 3 kali" aku bodek2 cikit .. cakap cikit je lagi .. hahaha...



Ape pon time kasih and thanks you untuk special hati aku sebab bagi support untuk sport ni.. sanggup korbankan weekend die and postpone lewat sikit untuk balik jengka..