Friday, June 11, 2010

Pre-Wedding at I-City

Location : I-City Shah Alam
Time : 8.30pm - 2.oo am
Date : 8 June 2010
Mood : Happy, Blur, Tired and Enjoy.

Nak citer ni bia la even cam da basi. Selasa lepas cik jelita, ali apeng, cik nardya raihan dan En.MOn (mane boleh tinggal) telah pegi ke I-City ( ejaan kene betul nt apeng tegur lagi). Hehehe kami gi sane sebab nak amik pic untuk pre-wedding aku dan En. Mon. Mcm2 gaya samapi dah mati pose da aku di buat nye. Gambar time pre-wedding tu belom sempat amik lagi ngan Apeng.

Lagi pun cam segan2 je kan nak upload. Ape pon thanx untuk Apeng. Nanti untuk real wedding kami invite kau. Doakan lah kami panjang jodoh. Hehe gatal nye Nurul.Di sepanjang malam tu macam2 perkara yang kami jumpe. Termasuk la ehem2 Wak. Wahhhh!! wak, pandai kau pilih kiut gitu.. Tapi ehem2 ape? Haaa jangan salah paham. Mybe adik wak, mak wak kalo nak taw kene tanya Wak sendiri la. Wak aku buat kontroversi sikit kat sini. Jangan riso budak METC xde mase nak view blog aku ni.

Sayangnya gambar ngan Wak tak de dalam kamera aku. So, kene gak tunggu gambar dari En. Ali kite ni. Hehe cam berat je gambar ngan Apeng tu, sebab Apeng kate gambar tu berat sebab ade aku. Ciss apeng. Kau memang la... Hebat.Kalo ko ade bace jangan nak kembang2 la.. Ok ade cikit gambar nak share la cikit kan :

Aku suke giler cahaya lampu2 ni... Nt kalo ade uma sendiri nk pasang lampu ni kat umah sendiri.. Combine untuk lampu raye sekali.


En. Mon and Me .. bergabung .. meletop.. hahaha .. Merepek ape ntah .. Aku memang sayang giler kat die, malangnya cara kami merapatkan hubungan dengan bergadohh.. WA! (out of topic, tutup mate jangan bace)


Nanad and Me .. Nanti kite gi Sipadan lak ea Nad.. Aku follow kau exactly port citer Duyung tu .. Haha ( out of topic lagi)


Mrs Dato' Alan and ...... me? haha single lagi da .. Single but not available ok!


Setting2 dulu .. Tekun.. Pada golongan belia2, ni kot belia contoh wakil Johor ^^





En Cameraman and his friend My En. Mon..
Hehe meh nak citer sikit. Malam tu janji ngan Apeng kol 8 tapi kami terlewat sedikit .. Sikit je okay ..

Hehe kol 8.30 pm baru sampai Rimbe.
Sampai je kat Shah Alam kami pi UiTM dulu, plan nak amik Wak. Tapi taw2 je Wak dah gerak dulu dah. Okay caya lah Wak. Sampai je kat I-City ni, aku pun tak paham struktur jalan and lif die. Kami turun naik lif dan tangga. Rupe nye kat turun je kat tingkat 2 kalo nak g I-City ni dari Metro Parking.
Okay, sampai je kat sana apa lagi.. Hahaha misi bermula.

1. Apeng briefing dulu konsep Pre-Wedding ni. Yang mana tak tahu, konsep die more to ape yang korang buat usually ngan couple korang. Cam main lari2 ke, main intai2 ke... Ape2 lagi lah.. Seriusly 1st captured je aku cam kaku, mybe sebab blur2 kot kan.

2. Mule2 gi kat tempat ice. Memang sejuk tapi tak berbaloi sebab kene berhimpit2 dengan orang. Tempatnye pack. Tak tahan aku rase nak lemas. Kat luar Ice world tu ( anme tu aku yg panggil) ade la dorang jual2 souvenier. Cam tanduk berlampu syaitan, perhiasan dan aku tertarik dengan lukisan pasir. Memang unik.

3. 9.45 pm - 2.00 pagi sesi penggambaran pun tamat. Sepanjang perjalanan balik Apeng jadi senyap dan pasif je. Aku tak tau kenapa. Hehe tapi die dah btw da sebab nye.





Nanad pon nak gilap skill lak. Okeh Nad aku tunggu bau2 kamera baru dari kau nanti mesti kau minat nak g sini dengan Dato Alan. Sebab Nad bagitaw aku die tak de rase nak ajak Si Alan tu datang I-City ni sebab xde kamera. Rugi je datang. Tol gak tu.





Okay dah bosan kan?
Itu je .. Sekian Thanks... Next entry percutian ke IKEA. Yeaaayyy.. Shopping!