Tuesday, June 1, 2010

mak pinjam baju nak g kenduri~

Aku update sikit untuk cuti2 time wesak day baru2 ni.. Aku pi kenduri kawen member aku Iman and Umar.. Selamat da kome berdua ye. Tahniah.. Even perjalan aku memang betul2 x dirancang. Jumaat aku pegi Terengganu, time tu aku kene high fever. Mane nak taw aku boleh larat drive pi Kulai keesokkan nye.

Malam tu sebelum aku gerak balik Johor dari Terengganu aku mesej Cousin aku ajak die teman indirectly in charge jadi driver aku ubtuk ke kenduri Iman n Umar kat Kulai. Die on je. Mane nak taw sok time nak g die cancel. Hahaha .. ika ada ape lagi .. walaupon Zul ( Cousin ) aku xdapat nk pegi tapi bila Ika ( member baik ) aku ada memang on je lah.. Perjalanan dari Parit Raja ke Kulai amik mase dalam 20 minit. Time kat highway aku pk nak cepat sampai je so aku tekan la 140 tahap minimum kelajuan. Tak silap memang keje aku memotong je time tu. Nek highway la senang cepat sampai dapat dok kat lorong paling kanan. Memang aku tak bagi peluang orang memotong.

Sampai kami kat exit Kulai time tu memang hujan lebat. Blurr gak kejap naseb bek ade Ika kan time. Wahhh jangan bangga klo ko tengah bace dik.. haha ..
kami sesat 2,3 kali gak cari jalan .. Direction dari minhat memang blur2 ckit. But thanks sebab bg kami bayangan jalan tu. Hehehe ...
Thanks gak kt Ika teman aku dan sudi dalam menemani aku pi mane2. Syg ko! hahaha
Tahniah gi sekali IMAN n UMAR... Ingat nak gi umah Apeng sekali pas gi kenduri depa ni, tapi malangnya aku tak taw jalan. Kepala memang da senoneng time tu. Thx sume and sori Apeng. ^^



Congrats Pengantin .. Aku doa korang bahagia... ~






Kedua mempelai..














Majlis simple tapi meriah ..












Thx Ika teman aku .. juga kepada sesapa yang terlibat~