Thursday, June 16, 2011

Cuma itu Saja

Siap je lepas buat review pasal KL Gangster tadi nafsu tak puas puas nak kata yang aku nak habis belajar cepat. Mata terkebil kebil aku fikir nak drop ke tak subject English Enrichment kelas petang tadi yang baru sebentar aku masuk. Hati aku meronta nak drop subject tu tapi bila aku refer dekat subject structure keadaan macam tak mengizinkan. That is because kalau aku betul folow structure tu memang dah cantik lah hitung punya hitung degree Human Resources aku hanya 2 tahun 8 bulan sama macam diploma Childhood Education dulu 2 tahun 8 bulan jugak.

Insyallah 2 tahun 8 bulan for completing Degree course without any repeating subject or deffer semester. Aku sangat berdoa elak benda tu sume sebab desprate gila nak habis belajar. So that counting around 2 years to go to complete on this Bachelor level. Fuhhhh!


Semester 3 untuk diri sendiri campur short semester or semester 2 in MSU ade la few of azam yang aku tekadkan dalam jiwa. Hopefully I'm standing to succeed in achieving the goals. Haha ade goal sendiri daaa zaman dah maju. Bukan apa bila kerja part time ni baru aku rasa sendiri susah cari duit so macam tu la yang mak abah rasa jadi taknak lah bazir kan duit mereka macam tu saja. Aminnnn!