Thursday, June 30, 2011

Kejadian 23 & 28 June 2011

Celebrating suprise birthday. . . 
Yaaa ampun. Thanks Encik Kekasih untuk segala suprise sepanjang 23 June sebelum dan selepas. Saya sayang awak ketat ketat. Terima kasih jugak untuk those yang terlibat. Suprise party untuk tahun ni simple dan sangat cool. Sangat sangat..

Saya tahu banyak benda yang Encik Mon plan tapi ada je halangan. Saya dapat tahu dari kawan kawan. This year is a last for celebrating birthday secara suprise dan bersama kawan kawan. Beliau kata next year adalah tahun meraikan Hari Lahir dengan cara matang atau erti kata lain dengan cara romantic. What is that? Candle lite dinner baby?Haaa ..

Venue : Kg Melayu Subang
Date    : 28 June 2011
Time   : 8-40 - 11.10 pm

Rasa tak macam terlalu jambu? Haaa
Beginning.. 














I Love You, I Love You I Love You. Damnn I love all of you. Thanks for this moment. 
Malam tu memang terlalu cool gila. Haha saya tahu Encik Kekasih sangat aktif berfikir hingga kedalam tidur beliau tak habis sudah berfikir bagaimana pattern Hari Lahir saya untuk beliau raikan. Lain kali tak perlu pening dan tak perlu ikut request yang saya mahu tu. Ini sangat memadai  dan terlalu memadai. Saya ada kawan baik bersama saya, saya ada awak wahai Encik Kekasih Hati, saya ada bakal bakal jurugambar serta jurumekap mungkin untuk masa hadapan. Terima Kasih kawan kawan, Kekasih Hati. 

* Kenyit mata sikit*  

Opsss ramai orang tanya pasal hadiah. Hihi terima kasih jugak untuk sesiapa yang bagi hadiah. Hadiah dari Encik Kekasih? Hadiah yang paling bernilai, bila saya dapat lihat awak sangat bahagia bersama saya. Cukuplah sekadar itu ;)