Friday, June 17, 2011

Unsur Kawan Legend

Ramai kawan baru yang aku kenal untuk semester baru. Alhamdulilah sebenarnya lama dah kenal tapi macam baru nak mula mesra. Lambat betul aku panas enjin nak rapat dengan kawan kan. Ini membukti kan aku sangat negatif dalam berkawan. Bukan apa pengalaman pengalaman banyak ingatkan aku unsur berhati hati. Mereka sume sangat comel pada aku. Welcome kawan. Ekeke. Apa lagi nak cakap? 

Aku bukan lah sorang yang optimis dalam sume hal dan bukan lah yang always negatif. Tapi aku jenis yang takut hilang kawan lagi. Aku tak suka tinggal kawan tapi aku benci kawan yang suka mula buat taik. Biasalah sume orang macam tu. Tapi kannnnn... Once bila dah rapat aku sangat protektif dan baik dengan kawan. Tu sebab aku tak suka terlalu rapat dengan kawan sebab bila terlalu rapat aku takut kehilangan dan aku takut kawan jadi sambil lewa dengan aku. Tapi Insyallah kalau dah aku panggil korang sayang tu memang aku sayang lahh. Tapi kalau aku cakap aku benci korang tu aku pun sayang jugak. Haa camana tu? Kan aku cakap tadi aku sangat takut kehilangan kawan. Sebab perasaan bangsat ni lah aku jadi macam susah nak berkawan. Tapi semester baru ni bukak mata aku yang ramai rupa nya kawan yang baik keliling aku ni.

Hai kawan baru ...! Selamat berkawan. Hai kawan lama......! Kita tetap kawan macam dulu tau. Cuma kekangan putu malai aku jadi sibuk dengan hal sekolah hal remaja dan hal weekend job mencari rezeki. So bukan aku lupa ko atau korang tapi aku busy sikit. Ade yang  mereka tu jangan merajuk ya. Nanti aku sayang korang lebih. Aku tegur yang mana suka mencapap dalam page fb aku tuh. Yeaayhhh disini lah kebaikan mencapap. Errrr mencapap....

Kawan jauhh pulak? Maaf lah kawan korang kawen awal sangat aku belum ade kemampuan masa dan wang ringgit. Ape pun doa dari jauh selalu aku hulurkan. Kawan facebook kawan blogger muahhh sikit? Hihi. Apepun Embah Wedok tetap kawan baik aku. Kawan dari kecik sampai besar. 



*Baru aku sedar aku ramai kawan dan kesedaran ini buat aku kembali bangun*

Terima Kasih Bahagia ;)