Thursday, June 16, 2011

KL Gangster blogger version

First time dalam sejarah Encik Boyfie kasi permission and agreed watched the mid night movie. Hehe ni sume gara KL Gangster punya pasal. Review dari aku cerita ini sangat menarik tak la tertunggu tunggu asyik tengok jam bila nak habis. Starring by Abg hensome Aaron Aziz ecehhh, Adi Putra, Shamsul Yusof dan lain? Kalau nak tahu pegi la tengok. Tak rugi je aku rase.

Habis je KL Gangster tadi si dia dah bising tak sabar nak tengok transformers pulak. Okay bukan pasal Encik Boyfie yang aku nak citer. Tapi aku nak buat review sikit pasal citer ni. Fight action dalam cerita ni memang terbaik la aku rasa. Bagus! What else?

Aku tak berapa minat sangat cerita gaduh gaduh perang perang sebenarnye sebab kadang kadang citer camni espcially citer Malaysia kurang moral dan unsur baik hanya kosong semata. Tapi dalam citer ni berkisar kisah kehidupan Si Malik yang dihimpit kekangan hidup sampai terjebak kekancah kehidupan yang negatif. Aku suka part Adi Putra ade rase belah kesian then bubuh RM50 dekat poket budak jalanan time tidur. Selain tu lawak membunuh Zizan dan Sofi Jikan memang best! Selain itu ianya berkisar tentang,


Kisah bapa dan anak tiri juga berbunuhan sebab sifat tamak sanggup buat apa saja


Seorang abang yang punya kisah gelap masa silam dan akhirnya menjadi penyebab kesusahan hidup berpanjangan. Usaha cuci tangan maksud nya taubat! Taknak terjebak lagi dengan kerja kotor dan duit haram serta usaha memperbetulkan kesilapan adik adik


Memang superbbbb!
Balik terus aku buat review nasib baik besok kelas petang kalau pagi memang cari nahas la jawab nya ...