Wednesday, May 26, 2010

story mak cik2 kota damansara?

Nak update sikit before masok tido. Tadi dah pi wat report polis da pasal kete aku yang kene ceroboh tu. Kelaka la pak polisi tuhh.. Bermacam ragam orang datang nak buat report ni. Korang selalu tak dapat mesej yang " Dapatkan koleksi panas peribadiku " haaa dan seumpama dengan nya? Mesti kan? Die pomot2 video panas la ape la.. Meh cik jelita nak cite sikit meh. Ade la sorg auntie ni datang nak wat report berkenaan sms seumpama tu. Apa korang pikir yang polis tu akan cakap? Of course la smash balik auntie tu. La sume orang sering dapat sms mcm tu kot.

Aku pergi ditemani " Mohd Hanis" nak mention cikit name klo die ade bace entry aku ni. So die la yang teman aku time pi balai tu. Apa lagi aku nak cite? Before balik ade lagi sorang auntie nak buat report pasal " kete die hilang" tapi yang mebuatkan aku tergelak besar auntie ni datang ngan muke selambe and sengih2 cam xde rase cemas langsung.

" Saya datang nak buat report kete saya hilang " dengan tersengih2. Athoiii dan lagi senyum tu. Tapi betul gak kata hanis aku, kalau die nak menangis pon bende dah hilang bukan ley wat pe.

Korang hati2 la jenayah ade di mana2. Haaa pas g wat report tu aku ade dapat 1 komen dari en hanis kite ni . Die btw penat nak bace entry2 kat blog aku sebab terlalu panjang. Betol kot ape yang die cakap tu. Yang tu memang di akui la. Ok2 tak nak cakap panjang2 la senang. Ape kate aku upload cikit picture2 ank2 murid aku. Dah 6 minggu aku bergelar cikgu or teacher kan so nak gak la expose ckit picture student2 aku. Teacher nurul nak upload meiihh:



aleesya my sweet student .. but ade lagi yg lagi sweet




time practise performance untuk sports .. huhu penat die xyah ckp la kan