Monday, May 24, 2010

sports day?


before rain




my little cute student and I





pasrah je la da kene pasang seat belt 1 badan


beloved baby mr kikil .. before this i took care for him


nape mate aku terpejam? waaa~


ni lah tent yang finally hancuss dek hujan


auni, aleesya and aisyah .. what the kiut they are..


kak miah busy with her registration field


2 hari yang lepas berlangsunglah acara dan majlis sukan untuk zon sekolah aku. Kenapa aku panggil zon? sebab LITTLE CALIPH " name cawangan sekulah" untuk zone Kota Damansara ni adalah 1 cawangan yang agak famous gak di kalangan golongan parents yang xsayang duit untuk kepandaian anak2 mereka, dengan erti kata lain famous di kalangan mak ayah yang kaya, berduit dan intelek. Bukan ape, tapi aku akui walaupon sekolah tempat aku praktikal ni fees nye agak mahal tp aku bangga dapat praktikal kat sekolah yang terbilang cam ni. Sistem die memang bagus. 1 day nanti if korang da ade anak try la anta anak2 kowg kt LITTLE CALIPH school ni.. nescaya anak korang berjaya mengahafall yassin, tahu sembahyang dan mengaji paham bahasa inggeris dan tak buta IT kalo anta anak korang kat sini. Aku tabik salute kat founder little caliph program ni. Depa ni adalah wanita2 yang aku salute gak la even di madukan. Might be sebab depa busy sangat kan so husband2 dowg ni wajib la pasang lagi 1. Tapi aku memang salute kat owner and pengasas Tadika ni. Dalam masa beberapa tahun depa berjaya membina beberapa buah Tadika di bawah naungan dowg, memang kaye kn?.. Oppss out of topic la plak cik nurul kite ni kan .. Ok2 berbalik pada sports day ni memang agak terkilan la gak tapi da kuasa yang esa kan .. selesai habis 1 jer performance untuk sports ni hujan xhenti2 mencurah2 memang amat2 lah lebat nye.. walopon begitu performance terus saja di teruskan hingga kepada performance yang terakhir iaitu Tadika aku. Performance ni di sertai oleh 5 buah Tadika yang lain iaitu : LITTLE CALIPH :

1. LITTLE CALIPH KOTA DAMANSARA
2. LITTLE CALIPH TTDI JAYA....
3. LITTLE CALIPH SETIA ALAM
4. LITTLE CALIPH PLATINUM USJ SUBANG
5. LITTLE CALIPH DAMAI

Selesai je ke 5,5 performance dari sekolah2 berikut hujan turun tanpa hentinye, so atas arahan bos besar and selaku owner tadika2 ni " Umi Jariah dan Umi Jamaliah suruh kiteorg cikgu2 ni menghentikan sport tu serta merta. Memang amat rugi la, lagipun time tu ade sesetengah parents yang berpusu2 amik anak dorg dan terus bawak balik . Sewa stadiun tu dalam RM1300 .. start 1.00 am -1.pm ..