Sunday, May 23, 2010

pembuka bicara

Assalamualaikum,

First entry untuk blog baru aku ni .. aku mulakan dengan lafaz بسم الله الرحمن الرحيم ....
Ayat itu aku titipkan juga untuk sume yg membaca post ni . Dengan kelapangan masa yg adakalanya terhad aku mengambil keputusan untuk terus menjadi blogger .. Bukan ape kadang-kadang benda ni boleh menghilangkan rasa bosan and amarah .. Theme untuk blog aku ni bagi berkongsi experience as a educator, tutor and teacher. Sedikit sebanyak intro yang akan aku muatkan dalam blog ni juga berkisar mengenai sedikit pengtahuan yang aku tahu .. or ape-ape tips yang pernah aku try and segala nasihat dan tunjuk ajar yang aku perolehi dari orang lain. Aku suka sejarah/history .. apa-apa sejarah termasuk sejarah dulu2, sejarah politik, sejarah purba and termasuklah sejarah hidup aku sendiri.. Thats means after this maka akan penuhlah dengan debu2 sejarah dalam blog aku pasni .. Dan yang pasti nya aku akan try untuk tidak menyelitkan cerita2 berunsur cintan-cintan saja dalam blog ini .. Ini adalah rules and regulation nye. Story berkisar tangkap lentok tidak akan di muatkan disini except sekadar berkongsi apa yang aku lalui di hari kemarin .. InsyaALLAH.

Amin