Tuesday, March 15, 2011

final exam dah habis!

   Dengan ini di istiharkan " saya suda tamat semester 1 untuk sesi 2010/2011. Okay banyak benda dah belajar walopon banyak belajar main-main. Time final exam memang heaven je. Ni lah realiti budak malas. Okay budak malas berjanji tak nak banyak main untuk next semester okay. 

Hadirin sekalian, 
Macam poyo pulak kan. Baekk lahh serius sikit. Ekhemmm . Rumusan untuk final exam first semester and first year ni semua paper alhamdulilah okay. Kalau tak okay pun ada yang sesangkut sikit. Tapi ! ;( oh man ! Paper account yang paling teruk . 
Tersangat lahhh teruk .
Yesss nurul memang benci mengira! Ape subject yang ada mengira dan kira-kira dia menjadi tersangatlahh bebal. Sebab saya benci nombor okeh. 
Saya memang tak layak jadi accountant oh tidak jauh sekali, Cikgu matematik ? Lagi lah tak layak. Pakar ekonomi? hahai jangan haraplah. 

Tapi jika terpaksa menghadapi lagi untuk next semester saya akan cuba. Yess perlu mencoba. Dah nama pun belajar . Saya merdeka todayyy!

Tinggal tunggu result keluar je nanti..

Oyehhh dah habis final !~

Ada sesapa nak ajak kuar? Pm okay . Ngeeeee....~