Friday, March 18, 2011

Rembau Series

Last week saya ke Rembau. Ada walimatul urus dari Collegemate dulu. Saya final exam dan saya masih sempat berjalan makan angin. Budak ini memang degil kan? Haih mana abah tak bising cenggini. Memang sekarang masa pergi makan nasi minyak dekat tempat orang je. Mak kata ada juga few of kad jemputan yang di terima kat rumah. Tapi maaf kadang saya tak boleh pergi semua tempat. Maklum lah budak tengah belajar. Haih. Okay ni gambar kami last week. Banyak gambar pada Nad senget. Tapi saya tahu budak itu mesti pemalas nak transfer dari Canon beliau. Neway Fara Little star sila sodok Nad bagi rajen sedikit.         

Location : Dewan Orang Ramai Rembau
12 March 2011
Janji melayu plan cantikk punya kata nak gerak awal lah ape lahh . Siap berwarning lagik. Sekali hamik kau. Saya overslept. 5,6 kali hp berdering panggilan dari Nad Omaigod !! baru tersedar saya lewat. Janji nak turun Wangsa Maju pukul 9 lebih. Tengok pukul 9.45 baru saya bangun tidur. Cantik kan?        


Apa jadi? Sepanjang jalan mereka bising. Wahaha nasib badan seh. Sampai sana makanan masih ada lagi. Mujurlah. Memula sampai memasing cakap "Erm takpelah kalau makanan dah habis niat kita datang jumpa pengantin je" Hampa tak ayat tu? Hampa kan?
Sekali tengok makanan banyak lagi. Kami sampai dalam pukul 3 lebih plak. Kebulur melawan arus jem lagi. Pembukaan cuti sekolah. Time tu Nad di ulangi NADD makan paling banyak okeh ! Haha      


Thanks sayang untuk driving ;)
Mana saya? Pada hari itu saya kurang rasa nak bergambar. Aiceh ! Padahal berpura-pura sopan. Ahaks. Okay ni semua ex IIC okay. Apa IIC? International Islamic College. Yuhhuu macam poyo pulak kan? Di atas ada Masyit, Nad juga Fara serta En Mon ! yeayy.. 

Terima Kasih Rembau ..
Terima Kasih Kengkawan. ;)