Friday, March 18, 2011

saya jumpa Iman, ibu Naufal.

Firstly thanks untuk Puan Iman dan En Umar. Pertemuan singkat tadi cukup bermakne terubat rindu dekat Iman . Eceh! Untuk Mai if anda baca sila jeles ....~ Baik baik sayang. Ini pertemuan last minit ingat kan tak jadi dah nak jumpa. 

TQ jugak untuk En Mon saya tahu awak penat tapi menahan jugak teman kan saya. Okay for those yang tak kenai. Meh cheq nak habaq mai meh. Oppss mai ker? haha
Iman is one of my ex collegemate serta bole juga dikata BFF or consultant dolu kala. Kita baik kan Iman kan? Walo dah penah gaduh teruk.? Saya sayang Iman . Haha. Now Iman dah membesar matang lagi bersama husband dan cahaya mata mereka yang tersayang. 

Annoying tak? Kan ? haha

Naufal dan walid.. :) Ekeke..

Encik Mon ! acehh berpaling tadah kunun.
Naifal dalam hati " ape la walid nihh !" 

Sila salahkan Encik Cameraman.
 Dia sedang jeles sebab saya rancak bersama Iman !


Malam tu mungkin mood saya baik. Tak de mood sangat nak amik gambar bebanyak. Mood just nak fokus borak-borak interbiu Iman jep. Sampai langsung lupa nak amik gambar dengan Naufal . ( Baby Iman ) . Pic tak lawa kan? Okay sila salahkan photographer cepat !

Oh lupa nak bagitahu lokasi . Lokasi? Of course la Shah Alam. Haha. Nak kene bagitahu ke spesifik COD? Erm tak yah la kan. 

Itu saje . K bai .. 

Pssstttt . P/S : Ini juga entry special untuk Mai. ehe.