Friday, March 4, 2011

Inspiration and Favourite

Aku suka usha wedding picture lately. Tapi itu tak bermakna aku gatal dah nak kawen okeh  ** ade jugak. And adalah jugak few person yang memang jadi inspirasi aku. Bila tengok je picture dorang oh Damn ! memang rasa tabik salute lah . Kadang ada rasa adore sesikit kat perempuan cantik. Perempuan cantik itu indah kan?
Ini bukan statement lesbian ke ape okeh. Ni statement menghargai ciptaan yang esa.  Serius aku kagum bila tengok kecantikkan perempuan-perempuan cantik . Terasa indah je ciptaan Tuhan. Blog Kakak Cantik or Kak Nurul kekadang jadi one of inspiration jugak .

Untuk wedding pic aku suka lihat Azra Azizi punya hasil kerja. Aku dapat tahu pasal photographer ni untuk wedding cousin aku last 2 year kot tak silap dekat Kluang. And sampai sekarang aku suka tengok hasil kerja dia. Dan gila taksub wujud rasa nak kawen cecepat after tengok kerja-kerja dia . Huarggggh! Dah jangan merepek lagi .

Antara pic dia yang aku suka :