Saturday, March 12, 2011

pengakuan

Ape pun aku nak minta maaf pada orang yang berkenaan
Ternyata aku dah gagal untuk pertahankan apa yang kita bina.
Jujur nya aku tak pernah berniat nak buat ini semua .
Macam 2 tahun lepas yang kau kenal aku
Macam itu lah aku pada kau .
Kemesraan antara aku dan dia mungkin terlebih
Itu kesalahan aku . 
Tapi niat aku dan antara kami cuma teman biasa 
Tapi aku tak nak yakin kan sesiapa lagi untuk percaya apa yang aku kata
Mungkin aku tersilap dalam kekhilafan aku. 
Aku mintak maaf aku alpa
Aku melampaui batas
Aku manusia biasa ....
Aku tak mampu lagi nak menjawab apa-apa persoalan
Sebab aku sendiri malu pada diri sendiri
Aku malu pada kau.
Seterusnya aku serahkan pada masa dan keadaan dan yang terbaik .
Tiada apa yang kurang pada kita . 
Cuma aku saja yang jahat aku hina
Ya aku terasa aku sangat hina.
Aku rasa aku sangat hina dan tersangat.

Ps/ : Untuk sesiapa yang terbaca tolong habis di sini saja
Jangan buat sebarang spekulasi.