Thursday, March 3, 2011

erti apa sebenarnya ini? berbelitlah.

 Jam menunjukkan 2.41 hujan mula renyai-renyai di luar. Dan aku? Dengan mata yang separa mengantok. Okeh fine. Aku tak mahu timbulkan apa-apa sengketa. Cukup lah. Jangan cerita apa berkaitan hidup antara kita di sini. Macam tak baik kan nak sume orang tahu.


Yes dilemma terbesar sedang terjadi. Apa dilemma itu? 
Erm lagi sekali aku sedang menghadapi ujian dan tester kehidupan menghadapi itu ini sedang belajar erti kehidupan. Yes kehidupan tolong ajar aku cara hidup cepat-cepat. Dengan cara matang tak aku berfikir? Aku pun sedang berfikir ini kah cara matang yang aku maksud kan. Sebab aku sendiri belum tahu jalan terbaik untuk aku teruskan hari hari aku sendiri.


Oh kehidupan tolong jangan bagi aku dugaan yang susah-susah. Jangan juga bagi aku dugaan yang cukup menggelirukan. Sebab aku betul-betul terkeliru sekarang. Hati aku terpecah menjadi banyak kepingan. Lagi sekali aku tersakit.