Sunday, March 6, 2011

sapa yg gila sapa lah?

  Mulai esok 7 March till 15 March adalah hari untuk berexam. Kalau ada piliham memang aku tak mau exam. Haha tapi macamana pulak nak evaluate level of understanding kita kan . Yes aku dah mula guna term script yang aku baca tadi. Final exam kali ini dan first semester juga aku sempat buat gila.

Apa yang gila? Gila sebab aku sempat lagi pegi main basikal pagi-pagi, sempat pegi karoke. Haihh ape lagi yang aku sempat? Yeahh aku sempat update belog. Memang gila la kan. Eh kau nak final la gila ! Haha .Tido pon sodapppp!



Aku juga mula rindu gila pada embah. Yaaa embah lanang dan embah wedok. Tapi aku terpaksa lupa kan semua kegilaan ini. Oh gila sila pergi jauh-jauh. Aku nak exam ni. So tolong buat aku rasa semangat untuk study gila-gila. Tu la sapa suruh belaja main-main time exam kan dah mula rasa menyesal. Pleaseeee aku tak nak repeat lagi untuk next sem. Ya aku memang gila tapi bukan gila harta ! Ops tak de kene mengena. Bak kata Tilu " Ku Bukan Aku " ... 

Sekian :')

With Love,
Nurul.