Tuesday, July 6, 2010

Birthday CIK JELITA yang tertunda

Tanggal 23 June lepas genap lah usia aku yang ke?? Haha sweet 89.. Okeh nak update sikit update tertunda ni. Tertunda lagi.. Banyak nye update yang tertunda.

But kali ni fasal bufday tuan punye blog sendiri. Okey celebrate tidak di laksanakan pada malam 23 June tu. Niat aku memang nak ajak Karim kuar malam tu, tapi aku tak boleh la nak buat sesuke hati, sebab keesokan nye die ade exam. Sok nak tak nak malam bufday aku, aku dok diam je la kat uma tak macam malam tahun yang lepas2.

Ni first birthday aku, aku tak sambut dengan family. Selalunye abah dengan mak yang celebrate kan. Usually every year birthday aku dorang sangat suka bawak aku kua jalan, pegi makan dan kasi hadiah. But berbeza dengan tahun ni mak dengan abah just wish dari jauh je.

Malam birthday tu sedikit suram sebab badan aku tak berapa nak sihat, macam tu nak kuar tak berteman pun keadaan tak mengizinkan. So aku decide dok kat umah je. Duduk diam2 je dating dengan online. Hehe ..
Berbeza dengan malam keesokkan nya ade suprise yang menanti.

Sungguh kejutan yang yang amat2 menguja serta mengharukan. Special suprise on my birthday party from En Cinta Hati betul2 buat aku rase nak nangis even before tu ade sikit kekantoian. Aduhhh !
Thanx sayang ur lovable to me not regret. Haha ape yang lebih memedihkan siap ade member aku yang len datang even berhujan dan berbasah dek air hujan. Owhh sungguh tak ku sangka. 


Okay ape yang dowg buat malam tu ..


- 10.15 pm
 Malam tu En Cinta Hati ajak aku kuar, alasan die kata akak die * Kak Intan* nak belanje makan. Okay la kan kire munasabah. ( Tak dela aku sangka ade kejutan untuk malam tu )


- 11.20 pm
Sampai kat Titiwangse. 
( Heran gak aku nape kat Titiwangse, Karem kata : Moto member akak die kene curi, so kene pegi amik depa kat Titiwangse, plan nak makan kat Kg Baru bertuka sebab moto hilang. Aku layan je, tapi time tu aku da rse len, coz sebab sepanjang perjalanan dekat 2 kali die berhenti kat PetroPam alasan nak buang air. Tapi pelik gak aku takkan la nak buang air sampai 3,4 kali kat setiap stesyen. Okay xpe lagi)


- 11.35 pm
Turun kete konon2 nak gi cari member Kak Intan tu.
( Damnnnn!! time ni tetibe aku ternampak Jack ngan Cuki.. Wawawwa rase pelik dah. Dar gaya jalan dan lenggok badan ternyata itu Cuki dan Jack. Tetibe ternampak BFL am. Hahaha kantoi. Tapi aku buat2 cam oke je. Yang tak boleh blah aku iap mesej Nanad lagi konon2 nak luah kan perasaan.Dalam mesej tu :


Nurul : Nad, aku rase cam ade yang tak kene lah malam ni. Karem nampak lain je

Nad  : Ape yang tak kene nye?

Nurul : Ntahhh la tapi aku rase am Karem nak buat sumtin yang suprise

Nad  : Ya kahh? X pandai betol Karim ni .. Okay lah aku nak continue wat Report .

Turun je kete aku terus ikut Karim menyusuri tali2 jalan kat tepi Tasek Titiwangse tu. Wahhh time tu aku rase " What a romantic view daaa " sejurus selepas tu .. Damnnnnnnnnnnnnnnnn!!

" Happy birthday to u.. "
" Happy birthday to u.. "
" Happy birthday to Nurul ~.. "
" Happy birthday to u.. "


Wahhh !! Time tu? Time tu... Time tu aku rase nak menjerit ... Thanxxxx sume!! Tapi aku cover2.. Paling aku rase nak menyumpah2 C Nad cap ade dok dengan CAlan kat situ. Molek je tadi mesej aku tadi kate nak wat report. Dan tetamu yang paling lagi aku tak sangka Sha dengan Dany serta baby mereka yang kiut Qisha Qaisara pun ade.. Wahhh QQ ( Qisha ) datang nak celebrate gak birthday auntie die. Sha masih dalam pantang lagi time tu dan juga umo Qisha belom genap lagi sebulan tapi mereka tetap datang.

Sejuta penghargaan dan terima kasih yang tak terhingga buat :

- @ Sayangku En Hanis Bin Ismail
- @ Muhamad Alif Saad a k a Am
- @ Cuki Ajis 
- @ Ali Apeng
- @ Asnulhaini Ahmad a k a Anoi
- @ Jack

The Guest 
- @ Nadiah Raihan + Alan
- @ Sha + Dany = Qisha Qaisara
- @ Kawan Dany

Korang memang best ~
















Our HOT MAMA!!





Okai time ni berkemas untuk pulang. Tak elok anak dara balik lewat malam. 


(Sedikit coretan : beginning of this moment la Nad jadi fobia nek moto, coz time otw nak balik tu die dan alan kejatuhan moto)


Thanx kengkawan korang memang best . To Nad, tq Nad nape la tak kasi taw aku awal2 function hadiah yang ko bagi kat aku tuh.. Jutaan terima kasih jua yang tak terhingga buat peneman hidupku, kawan gaduh baik. Di harap jodoh kite berkekalan. Amin....




Sayang sume ~ Muuacccchhh~

* Untuk video try search kat : you tubeblog apeng