Friday, July 16, 2010

Entry khas untuk Kak Fira


Kek Dari Kak Fira untuk ??? hehe of coz la adik die ... 
Yang ni plakkkk ::

Kek dari Cik Jelita untuk mereka2 yang terlibat malam perpisahan tu.. 

Di petang yang berbahagia ini .. bahagia ke aku?? Haha bahagia la lepas on je FB tadi begitu ramai yg merindui kebingitan mulut Cik Jelita ni ... Hehe persoalan nya ramai ke?? Hurmmm tak kisah la.. Segala nya cam berubah kot sejak di kg ni, Hidup menjadi jobless memang btl2 merunsingkan. 

Nasib baik lah ade v2 job yg menanti aku .. Aku da citer kot kat previous entry yg mana tak tau tu bole tgk kat previous entry. Baru 3 hari dan x sampai seminggu pun di kg sudah merindui mau pegi berkelas, mau memakai baju kurung untuk ke kls, gatal memegang pen dan buku.. Senang nya hidup menjadi student pada ku .. Tak payah runsing dan takut tinggal keseorangan.

Tambahan line celcom dan coverage kat rumah tu yg terkadang ade dan terkadang tidak. Kawasan banjir paham2 lah memang menyukarkan aku nak bergayut lama di sini.
Owhhh susa nye cabaran hidup ni. 

Malam tadi tetibe hati merintih sedih, aku teringat kat umah sewa bile belek2 Lumix tu, teringat kan Kak Fira yg amat2 aku rindu dan terase lama sangat rase nye aku tak jumpe si dia.. sape??? Paham2 je lah kan ... 
Tadi ni tup2 buka je PC kat CC ni ade lak 1 ayat ni 
" Die... Cik Jelita, bukan hanya seorang adik malah lebih dari segala nya, moga dikau sentiasa dalam kebahagiaan, kejayaan .. ku lepaskan kan mu pergi, moga kita berjumpa kembali"

Time kasih Kak Fira !! 
Time kasih Sume ... 

Bile bace ayat tu cukup terase sayu di hati.. Air mata aku mengalir lagi macam malam tadi. Cisss malam tadi C Karem aka En Mon wat aku nages.. Nages dalam kerinduan, ptg ni bile terbaca status Kak Fira tu aku ternages lagi .. wahaha menakjubkan d'cc lak tu.. Athooiii!!
Giler r amat dan teramat2 sedih nak timggal korg sume, tp tanggungjawabku di sana sudah selesai. Percaya lah Kak Fira kita kan  bertemu lagi. Betul kata Nad, jangan harap akan ku biar kan kamu sume bahagia di sana. 

Akk, 
Sedikit bingkisan untuk Kak Fira :
Aku, bahagia mengenalimu, Allah itu amak2 adil kerana ..
Menganugerahkan aku seorang Kakak yg banyak membatu di kala kesusahan tika di perantauan..
jadi akak, akan adik mu ini mendoakan yg baik2 saja untuk mu..
Around 31 hb tunggulah kedatangan ku .. Mungkin kita kan berjumpa ... Ok??

Haha dah2 bukan bingkisan pun ..
Okey thanks jugak wat majlis perpisahan untuk C Budak Gedik ni ye ... Sygggg sume~
Tengssss.. Aku syg kau Nad!!

Yang peliknye nape aku sayang korang sesangat erkk???
hahahaha .. nanti la pk dulu ..~
Yang ni kan... Lagi laa... Dunno how to say .. a million I Love u .. jangan nak ngade cari skandal aku da jaoh ni.. !hahahaha...
Okey kak fira, buat malam tu ni la kali terakhir kita jumpe.. InsyaALLAH pasni jumpe lagi.. Sobb.. Sobb ...

Pleaseeee jangan nagis.. Pleasee air mata jangan turun dan jatuhh .. Tapi??? aku btewas kot... Sepanjang malam gak la aku nages ... Hahaha 
Kalau Kak Fira bace ni ... Salam rindu untuk Kak Fira dari kejauhan .. Kerna akk <3 jarak kita amat jauh beribu batu ... Mmuuaaahhh~