Thursday, July 15, 2010

Cik jelita Berbusiness !!

Di maghrib hari ni hanye mau mengupdate dikit saja..
ini kerana kesuntukkan masa di CC ini dan juga kelewatan petang ekoran p berbusiness ptg td..

Alhamdulilah, akhirnya saya telah selamat sampai san kembali ke kg.. Dan akan menetap di Parit Raja ini buat jangka masa yang lama. Tanggungjawab sebagai pelajar dan student telah habis untuk di laksanakan untuk peringkat diploma ini. Next stage untuk Degree pula.. Tahun depan mungkin..

Okay kat Kg ni, ape perkembangan terbaru??
Haha, bila da jadi jobless ni adela terpikir nak cari income. Yela nak g jln2 nak pakai baju baru, nak isi minyak kete tak kan nak mintak duit ngan abah. Of coz la sy malu. Sekarang sy berbusiness tudung secara kecil-kecilan. Alhamdulilah sambutan amat menggalakkan. hahaha.. Best gak niaga ni..  

Keputusan yang paling buat abah an mak terkejut I will help my cousin * Zul untuk menjual ikan kat pasar. Haha interesting kan.. Tu lahh start this sunday I will busy nak menyebok ikut C zUl ni p amik stok ikan kat pasa BP. Pagi ahad tu dah start nak tolong dia niaga jual ikan kat pasar.. Excited ni!! 
Hahaha so pas ni familiar la ,uka cik jelita ni kat pasar ikan, pasar malam or pasar tani. I will available there..
jom ke pasar!!! Yeayhhhh!! haha

Ermmm saya dah apply dah streamyx untuk di pasang kat umah ni. Mintak2 lah and Insyallah streamyx pun available. Tak de la dok kalut nak mengonline kat CC lagi.. Kan.. Kann .. tak gitu??

Lastly, Rindu KOTA DAMANSARA,
Rindu, KL,
Rindu kamu sume yg membaca
dan Rindu yg TERAMAT kat KARIM!!!

Bye~