Thursday, July 8, 2010

Hahai saye di tag lagi .. Manyak soalan nak kene jawab ni .. Lincah je kan Nurul.. Saya di tag oleh Nad, wife Mr Alan.. Okehh cepat2 jawab .. da lewat da ni nak ciap g SB ( SALOMA BISTRO) .. Hurmmm..~



1. Adakah anda rasa anda hot?




X kot.. sebab low profile je rase nye sy ni.. but i have a bit hot tempered..Cehhh mengaku je!







2.Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?

X boleh nak upload.. saya gune latop orang len .. latop saya masih berada di kedai lohhh.. 







. 3.cerita pasal gambar ni?
Xde nak citer pape sebab xde pix.. sob .. sob sedey nye ~


4. kali terakhir makan piza?
Sebulan lebih yang lepas ( nape kene ade term lebih? ).. hahahaha~ kat tesco.. 
Tu pun ade orang belanje.. Auntie Nad yang belanje .. kene pow. haha


5.lagu terakhir anda dengar?
Banyak la.. lagu kat TV ade, kat blog ade, nak yg mane 1? hehe
6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

- Sambil tengok dengar music dari citer Titanic, nak tengok cam da taw je jalan citer nye
- View picture2 bersama Aizat and his family kat Saloma Bistro siang tadi
- Makan twisties dan tengok Nad

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

Hurmmm if dalam family - Ul, Nuyul, Adk
Member2 sendiri - Zaty, Izaty the febret 1 - Nurul-
Member2 Karim - Dolce, Jelita, Cik Jelita, Cik, Awek Karem
En Mon - Nj, Dinde, ..... Ape tu? Haha ...



8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?
Memang kene buat eh .. haha saje je kan .. Okai nak tag la nih .. 
Hanis Ismail .. nak tag die jugakk!
Anisah bole kan.. kan? hehe
Apeng .. kalo rajin la nak jawab ..
Eyka Pt Baring.. Kalo ko perasan la aku tag ko..
Aizat Amdan !! .. rase cam aizat bz kot xde mase nak lyn but still nak tag jugak!



9. sape orang no 1 dengan anda?

- Kekasih hati serta penyeri hidup
- sedikit sebagai pembimbing di kala saya berjauhan dari mak abah
- org yg paling banyak tahan sabar dengan songeh dan kerenah sy
okehh byk da ni ..


10. katekan sesuatu kepade orang no 5?

I'm ur fanatic fan Aizat!! Ur de best musician .. Bile kenal u cam kenal seluruh family, auntie fina and uncle memang best! Haha so sporting.. Thats y I like to join anything about u. Aizat Amdan kasi gegar!! Yeahhhh! (* sesuatu je kan so jgn nak wat esey la Nurul)


11. no 3 ade hubungan dengan sape?

Hubungan dengan dot... dot.. dot... tak taw lah mukin die masih single. Len kali pasang ramai2 okeh bile di tinggal kekasih u ade pengganti nye xla menduda camni . But i think he's enjoyed his life now..  Haha jangan mara~ Betolkahhh?


12. bagaimana dengan orang no 2?
Die cantik dan baik hati, I like to be her friend like now.. 



13. kata-kata cinta kepada orang no 4?

Aku sayang ko mcm ko tu adik aku. So after this cari la someone yang boleh membahagiakan bukan menyedihkan.. 


14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?

Overall sume nye baik dengan saya.. They are good friend to me. Saya bahagia ade mereka macam sekarang. Tak lupe juga orang yang tag ni lagi baik dan amat rapat dengan saya. Org yang tag ini membuat saya percaya cara memiliki sahabat perempuan. Thx sahabat!


P/s : kepada yang dah di tag sila la jawab kalo berkesempatan