Thursday, July 8, 2010

LAUNCHING, CONFERENCING for URUSAN AIZAT AMDAN!



LOCATION : SALOMA BISTRO
DATE : 7 JULY 2010
TIME : 2.30-6.00PM

   Seperti yang di rancang hari ni kami bercekerama di SALOMA BISTRO. Ini sume untuk sokongan padu yang aku nak beri pada Favorite Musician aku AIZAT AMDAN untuk Launching New Album die "URUSAN AIZAT AMDAN". Kami bertiga ..Aku, Nad, dan juge Apeng. Wahh happy, enjoy, awesome !! Then de most important thing GREAT!! 
Perasaan? Sangat bangga sebab Malaysia ade musician yang amat talented.

Siyes x nyesal aku jadi fanatic fan die.Masuk je hall SALOMA BISTRO tu aku terus senyap je memang tak kate ape dah sebab kami sampai lambat.

Tak sempat nak tgk Gimik yg AIZAT buat. 





First aku nampak Auntie Fina, ( Aizat mother's) 
Haha semapt hug2 and bertanya kabar. Then aku straight cari Kak Zila, jumpe jugak Kak Zila. 

Ape dah jadi ngan peneman aku yg 2 org tu? 2 Mangkuk cantik itu terus je ikut aku cari kerusi manakala Apeng? Hurmmmm paham2 la sape yg knl Apeng ni. Straight g shoot trs.

* Dalam kete jenuh Apeng kene kutukan akku dan Nad, adatlah minoriti kan ..
 >>>> ( Auntie Fina )

Suasana memang best dan ramai gak artis jemputan yg senior datang, direktor filem  pun ade. Haha seronok..

K malas nak bebel panjang2 boleh tengok pix2 ..
ZasssZZZZZzz~ 

Kenal kan???  Terase kerdil diri ini pabila bergambar dengan beliau ..


C Mangkuk cantik ni nak jugak... Hahaha~
C Sopan .. Wawawawa~
Kak Roy dan Kak Zila.. ewahh kemain g ..


Kak Zila dan Kak Roy.. org kuat Aizoners..

Cantik x? ni la cover latest album Aizat .. 
Semart dan Unik .. Aku ciap beli 1.. nanti aku tunjuk kemudian ..

Media tak yah citer la.. Media prima, ASTRO, sumer ader la.. Haha 1 st time gak aku tebgok artis buat press conference depan2. Reporter2 yg hot memang ade la.. 

Oke ni die AIZONERS ! hehe 
Memang best dowg ni .. Boleh di katakan ni half of tulang belakang Aizat .. 
CHensem yg kat tengah2 tu ANAS AMDAN.. taw sape?
Tak taw google la..
Perasan x ape yg same dan x? Yg mane AIZONERS wajib pakai baju kaler hitam sebab follow on tema nye.







Yg pakai blazer color black tu Uncle Amdan, Aizat father's .. Bz kan beliau..
( * Aku dgr org len ciap panggil DATUK lagi.. But aku selambe je pangil Uncle, haha oppsss sori Uncle)
Uncle Amdan ! 


New fan kerr?? Opssss ..


Cmangkuk cantik .. kenapa panggil mangkuk? Kene tanye Nad la ..








Abg Wan.. Org kuat KGE * KASI GEGAR ENTERTAINMENT


2,2 ade Aizat ngan Anas.. So cmne Nadd? Kau dah pikir panjang belum? Haha
Ape ni? nak taw kene tanye Nad lahh.. aha x mau bikin kontroversi ..


Camane plak dengan yang ini? Hahaha 


Korang rase camana? ...
Hahahaha! C Sopan . Opssss ~
Agak2 korang lah kan smart x..
Ape yg smart poster ke pemegang poster?



Kak Zila .. ape kes ni?.. 
manyak lagi pix but .. paham2 la kan upload pix kat blog ni camne..
Selesai entry ni 6.27AM.. Solat subuh dan?...
Bammmmmmm!! Owhhh pilowwww..~ hahaahaa
Fenat kot.. Lagi fenat Germany kalah ...
Looser.. looser...

Okeh Babai~