Monday, July 5, 2010

Anoi kearah ke'tua'an [ UPDATE TERTUNDA ]

Update tertunda ini hanya 2,3 hari lepas saje ! Okeh Zaszzzz!


Nampak dorang ni sweet je kan.. 


Kali ni nak citer sikit pasal bufday Anoy @ Asnulhaini Ahmad Btw rase nye post ni agak terlewat but nvm I think sape2 yang saba menunggu U can wait and c all of this picture. Nak citer sikit malam tu kebetulan game between Brazil VS Germany. Wahhh awesome betol. Kami tengok kat dataran. Kali ni rami sikit dari yang lepas. Aku gerak gan babywhite dan isi2 nye Hanis Ismai aka En Mon, Anoi, dan Jack.


Time ni aku terlewat sebab baru balik dari Gombak petang tu. Okay bukan nak citer benda ni ok. Out of focus. Ni nak citer pasal bufday Anoi. Kami ade plan time aku ikut Am pegi IKEA ari tu. Tapi ape yang di rancang lari sedikit dari plan sebenar. Malam tu Am ade kenduri kat umah mak cik die. So die as THE PLANNER lak yang tak de kat tempat sepatut nye.


Cuki, Syuk dengan Hakim pegi kenduri umah makcik AM before ke Dataran but aku dll just straight ke Dataran Tu pun mulut Anoi dah bising je sebab aku terlewat. Kan aku dah kate aku gi Gombak tu yang lewat tu. Haishhh Anoi ni. Okay tak pe2.


Habis setengh mase pertama Apeng datang dengan Adi, menyusul dowg Odeng then baru la set2 kenduri Syuk, Cuki dan Hakim sampai. Ramai kan? Plan nye nak je celebrate kat Dataran after habis game. Tapi cuace tak mengizinkan hujan lah pulak. So kami 2 buah kete pegi amik Am kat uma Mak Cik die. Pusing punye pusing dah habis U Turn sampai lah kat KD.


- Kek hancur aku just paham font " HIDUNG " je kat situ
Anoi nek kete ngan aku so die memang tak de syak pape kot. Am decide nak makan2 je kat depan laundry bar. Tapi tak jadi. Finally kami celebrate je dekat area 7E dekat2 gak Laundry Bar tu.


Sekian, ahli mesyuarat tingkap bersurai.